Když v tom mi řekl a jsme tady, sundal mi šátek a já jsem myslela že se štěstím rozbrečím....
Přede mnou se rozprostírala dehberoucí krajina, nevěděla jsem kde jsem a ani mi to v tu chvíli nezajímalo protože nejen že tam bylo krásně ale také bylo vidět že to tady Erik připravil. Stála jsem přímo vedle krásného altánku bylo to jako z pohádky, Erik mi chytil za ruku a propletl si se mnou prsty. Vedl mi přímo do altánku, když jsem tam s ním po boku vešla proletěla mnou druhá vlna překvapení a dojetí, na zemi tam byla modrá deka na piknik, která byla posipaná lístky rudých růží a vedle ní byl koš (piknikový). Měla jsem slzy v očích, bylo to krásný myslela jsem že takový kluci jsou jen v pohádkách jsou to princové ale ne přede mnou jeden takový princ právě stál. Podívala jsem se na něj, v jeho obličeji byla poznat nervozita přiblížil se ke mě tak že byl ode mě jen pár centimetrů a zahleděl se mi do očí, bylo to zvláštní připadala jsem si jako by mi viděl až do duše.
Erik: Líbí?
Z jeho hlasu zněla nervozita jakoby se bál mého názoru že nebude kladný.
Já: Jestli se mi tu líbí? Je to tu překrásný.
Objala jsem ho a on mi obětí hned oplatil.
__________________________
Dal mi ruku kolem ramen a zavedl mi na deku sedl si na ní a poklepal na místo vedle něj, hned jsem si k němu sedla a on si přitáhl koš. Vytáhl flašku vypadala jako alkohol tak jsem se zamračila...
Ty mě chceš opít?! Řekla jsem se smíchem v hlase, podíval se na mě nejdřív to vypadalo jako že nechápe ale pak dostal záchvat smíchu a podal mi láhev co držel. Nejdřív jsem se na ní podívala a pak jsem se začala s ním smát, protože ten "alkohol" byly rychlý špunty. :D
Seděli jsme tam celkem dlouho a já si uvědomila že jsem nezavolala tátovi, tak jsem se zvedla z deky vzala si telefon a šla o kousek dál, táta to hned zvedl řekla jsem mu že jsem ještě venku s kamarádem a kamarádkou (kdybych řekla že jsem jen s klukem asi by mi tu nenechal) a jestli bych tu mohla být tak ještě hodku on jenom souhlasil a řekl že je stejně dýl v práci, típla jsem hovor a vrátila se na deku. Erika jsem nikde neviděla tak jsem myslela že si šel odskočit, lehla jsem si a koukala jsem na krásné nebe. Slyšela jsem kroky tak jsem se otočila k místu kde se ozývali, stál ta Erik a měl jednu ruku za zády popošel ke mě a ruku vyndal měl v ní..................
Pokračování je tady, chtěla bych poděkovat všem kdo tenhle příběh čtou. Hlavně mojí BFF, která je v psaní mojí podporou a vlastně ve všem bez ní bych asi ani nezačala takže Děkujůůů lovuju tě Marky...♡♡♡
A ještě holce terulenka01 , která mi napsala komm jak se jí líbí můj příběh, moc to pro mě znamená takže děkujůůů ♡♡♡
Dneska nejspíš vydám ještě jeden díl... :)
ČTEŠ
New boy [CZ] ✔️
Teen FictionPříběh o dívce Jemie, která potká jednou kluka s čokoládovýma očima. Zamiluju se do něj. On do ní. Ale.. vydrží jim to?