♡20♡

274 13 0
                                    

Myslel jsem si že se na to nedokážu dívat do očí se mi hrnuly slzy, alspon že mě nevidí řekl jsem a odvrátil od ní pohled. Pomalu šoupavými kroky jsem došel až k ní a přisunul židli, abych si na ní mohl sednout. Když jsem dosedl dal jsem hlavu do dlaní a potichu vzlykal. Už jsem se postupem času uklidnil a přemluvil abych na ní promluvil je to zbytečný ale co... "Lásko? Jen jsem ti chtěl říct že mi to hrozně mrzí, je to všechno moje chyba. Neříkam to jenom protože je to ta otřepená fráze, ale protože tě miluju a je to pravda, kdybych nebyl takovej vůl a řekl ti pravdu že mi přinutila Klára a já to dělal kvůli tobě. Víš ona řekla že jestli s ní nebudu udělá ti ze základky peklo... MILUJU TĚ A MOC MI TO MRZÍ :(" Dořekl jsem to a dal mojí ruku na její. Ale to co se stalo jsem nečekal stisk na mojí ruce sílil, zvedl jsem pohled a uviděl jak se jí otevíraj oči, "To co si řekl, je to pravda?" Řekla to takovým tím chraplavým a tichým hláskem, ale já jí i přes to slyšel. Kývl jsem na souhlas a sklopil oči k mým botám, který byly najednou strašně zajímavý. Chtěl jsem jí ještě něco říct ale to do pokoje vtrhli snad všichni Jesmin, Jemie táta a doktor všichni měli pusu dokořán a vyvalený oči. "Jakto? Jsem rád že jste se probudila ale jsem překvapený, tak rychle se snad ještě nikdo nezlepšil" řekl doktor, ale stejně ho nikdo nejspíš neposlouchal všichni byli u Jemie a objímali jí já se jen vytratil pryč s myšlenkou jestli se k sobě někdy vrátíme....................................................................................


Taková kratší kapča, doufám že se líbí a budete číst dál. Váš názor mi napište do kommentu a jestli se vám příběh líbí dejte vote....

I LOVE YOU

😍 💓 💗 💗 💗 💓

New boy [CZ] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat