♡17♡

300 12 6
                                    

"Eerik je tam s kklárou a oni se...." chtěla jsem to dopovědět jenže jsem propukla v hrozný pláč. Ona pochopila, tak se ke mě nahla a obejmula mě. "Hele půjdu oznámit učiteli že se ti udělalo špatně a jela si domu ok?" jenom jsem jí na to kývla a obejmula jsem jí. Jess odešla to říct učiteli a já seděla na podlaze v kouplně. Už jsem se konečně odhodlala zvednout z té studené, promrzlé země a šla jsem rovnou k šatnám, kde jsem si vzala bundu a věci. Se slzami v očích jsem šla domů, rozhodla jsem se že půjdu pěšky a nepojedu vlakem přece jenom je to třičtvrtě hodiny cesty...

Z pohledu Jesmin: Když jsem šla od brečící Kačky, tak jsem měla strašný vztek na toho debila Erika, doufám že se jí nic nestane.  Šla jsem pomalu úplně vylidněnou chodbou protože už byla hodina a přemýšlela jsem o všem možným, než jsem došla k mojí třídě. Zatukala jsem na dveře, protože jdu pozdě a bez vyzvání dále vešla, když jsem tam stála a učitel čekal na vysvětlení nemohla jsem vůbec mluvit protože jsem viděla toho debila, jak sedí vedle Kláry nebo spíš ona vedle něho poněvadž tu Kačka nebyla. Učitel jsi už asi po třetí odkašlal a já začala konečně vnímat " No víte já byla s Kačkou udělalo se jí hodně špatně tak šla domů" učitel jenom kývl a já se šla posadit ale ještě před tím jsem zaregistrovala Erikův pohled (že by měl o Jemie strach?) tuhle myšlenku jsem rychle zamítla, to by se přece necicmal s Klárou no ne?! Posadila jsem se a zhlídla hodiny na kterých bylo že ani ne za dvě minuty zvoní. Počítala jsem vteřiny a konečně se rozezněl zvonek. Začala přestávka a já měla v úmyslu se najíst protože mi už kručelo v přichu, to by  mě ale nesměl vyrušit ten korunovanej blbec. Přišel k mý lavici s pohledem zavrtaným do země a nepromluvil ani slovo a tím jsem zjistila že nepromluví tak jsem začala... " co jako chceš?!"

New boy [CZ] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat