Podívala jsem se mu do očí a všechno odhodlání mu něco říct bylo pryč. Chytla jsem ho za ruku a propletla si s nim prsty... "proč si lhal v tom že tě políbila?" Podíval se na mě pohledem alá jak to sakra víš? tak jsem mu rovnou odpověděla bez toho aby promluvil "řekla mi to" pak z pusy vydal tichý aha takový, který bych jinak neslyšela. Otočil se na mě a odpověděl na mojí otázku (proč?) "Protože je to tvoje nejlepší kámoška a vím jak jí máš ráda a jak ti na ní záleží, nechtěl jsem abyste se pohádali kvůli takové hlouposti." nemohla jsem si pomoct a tak jsem ho políbila, spolupracoval. Když jsme si odtáhli tak vypadal DOST překvapeně. " Odpouštíš mi? Pořád mi miluješ? Chodíme zase spolu?" Vyvalil na mě otázky "Jo za nic nemůžeš, možná tě miluju ale jenom možná a jestli chceš můžem to ještě zkusit ale musíš mi slíbit že mi někdy nebudeš lhát a podvádět" Hned jak jsem to dořekla objevili se mu jiskřičky nadějě v očích a přikývl. "tak pojd moje dívko" musela jsem se zasmát nad tím oslovením a přijmula jsem jeho rámě. Šli jsme spolu po boku na nádraží, kde jsem zavolala tátovi, který mi oznámil že dneska má nějakou oslavu tak tam přespí jenom jsem to odsouhlasila a pak típla. Otočila jsem se na mého přítele :D a zeptala se ho jestli nechce jít na chvíli ke mě domů kývl. Jeli jsme spolu mlčky vlakem a jenom se koukali tomu druhýmu do očí a blbě se culili. Když jsme vystoupili šli jsme rovnou domů.
Doma:
"Máš boží pokoj" podíval se na mě s výrazem (páni) a začal si prohlížet moje plakáty na trámu co mam vedle postele. Povídali jsme si o všem možným, docela jsme se i nasmáli,třeba když jsme probírali jestli už s někým "spal". Už byl večer tak Erik odešel u dveří mi políbil na dobrou noc a já koukala na jeho záda co mizely ve tmě. Hned jak jsem zavřela dveře, jsem se šla osprchovat a pak konečně spát.
Ráno mi probudil ten hnusnej zvuk toho dáblovo vynálezu. Zvedla jsem se z postele i když neochotně, oblékla se, udělala ranní higienu a vyrazila pěšky na vlak. U školy na mě čekal už Erik a my se vydali nejdřív do šatny a pak do třídy, kde hned po tom co jsem vešla se na mě upřelo hned několik pohledů. Já je ignorovala a šla si sednout po Erikově boku do lavice kde jsem se k němu naklonila abych se ho zeptala jestli neví proč tak koukají, ale v tom přišla ta hnusná růžová obluda, Klára a řekla:................................................................................................
Další díl je na světě, dnes je trošku kratší než jindy ale i přes to doufám že se líbí..
Já vím zase jsem skončila v nejlepším, jsem zlá mno :D 3:)
Jinak za každý vote i komm budu hrozně ráda....Tak zatím pa LOVUJU VÁS ♡♡♡
ČTEŠ
New boy [CZ] ✔️
Teen FictionPříběh o dívce Jemie, která potká jednou kluka s čokoládovýma očima. Zamiluju se do něj. On do ní. Ale.. vydrží jim to?