♡18♡

316 10 7
                                    

Podíval se na mě nejdřív překvapeným a pak chápavým výrazem. "No chci se tě zeptat co je Jemie?" podívala jsem se na něj naštvaným výrazem a on sklopil zrak k podlaze. "ty chceš vědět co jí je?! Jenom kvůli tobě se zhroutila na chodbě, když viděla tebe a Kláru jak se.... no ani nemam žaludek to říct.... To jsi rychle přesedlal k jiný co?!" Zařvala jsem to na něj tak až jsme upoutali pozornost všech kolem ale to mi bylo v tu chvíli jedno, měl pořád pohled zabodnutý v podlaze, tak jsem ani nečekala na odpověd " Je mi z tebe zle!" To už se na mě podíval,chtěl mi něco říct jenže se mi rozezněl mobil. Podívala jsem se na displej a tam bylo... Jemie táta?! Ihned jsem to zvedla a šla jsem na chodbu.

"Prosím?"

"Jjá ahoj Jesmin jenom jsem ti chtěl říct že Jemie je v nemocnici srazilo jí auto, už tam jedu. Jenom jsem si myslel že to budeš chtít vědět."

Řekl to roztřeseným hlasem ale já mu i přes to rozumněla, ihned jsem vtrhla do třídy a narvala jsem si v rychlosti věci do tašky, slzy se mi draly na povrch. Přišel ke mě Erik a zeptal se mě "Co se stalo?" V tu chvíli jsem nevěděla jestli mu to mam říct ale rozhodla jsem se že mu to řeknu. "Né že bych ti to musela říkat ale Jemie je v nemocnici srazilo jí auto" On na mě vytřeštil očí a mám takový pocit že jsem v nich zahlédla i slzy. Ihned šel ke své lavici a udělal to samé jako já. Šli jsme mlčky na vlak a každý jsme byli ponoření ve svých myšlenkách i když si myslím že oba jsme mysleli na Jemie, jak vážně na tom je. Až pak mi to došlo "Já myslela že ti na ní nezáleží?" prolomila jsem ticho a on svůj pohled zvedl ke mě.. Řekl mi něco z čeho jsem myslela že se nevzpamatuju............................................................................................

New boy [CZ] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat