"İnsanlardan korkmayın, Benden korkun! Ayetlerimi az bir bedele değişmeyin. Her kim Allah'ın indirdiği ile hüküm vermezse, işte onlar kafirlerin ta kendileridir." (Maide 44)
– Size "Yakalama"yı sunacağız. "Yakalama" bir cini yakalayıp İslam'a davet etmektir. İnsan cinle nasıl konuşabilir? Birisi ele geçirildiğinde, kriz geçirir ve cin onun ağzından konuşur. İyileştiğinde cinlerin dünyasına bir açıklık kalır. Böylece onlar Allah'a dua ederek yakalanabilir.
"Nerede olsanız, Allah hepinizi getirir. Allah her şeye gücü yetendir." ayeti okunur. Böylece cinler gelir. Onların gelmesi için fazla şey söylemeye gerek olmadığını farkettik. Sadece ayeti söylemek yeterli.
İnşallah size bir şey göstereceğiz. Kamerada göstermeyeceğimiz birisi var. Oğlu,"Malba" yani Hindu olan bir kızla arkadaş. Ve o kız Hindu dinini terketmek istiyor.
Ama hoca eğer dinini terkederse 5.000 EURO ödemesi gerektiğini, yoksa çok sorunla karşılaşacağını söylemiş. Aynı zamanda oğlan da korkuyor, çünkü bu kızı isteyen diğer birçok "Malba" (Hindu) erkek var. O, bu erkeklerin kendisine büyü yapmalarından korkuyor. Bu yüzden bu olayla ilgili tüm cinleri araştıracağız inşallah.
"Euzubillahimineşşeytanirracim." (Taşlanan ve kovulan şeytandan Allah'a sığınırım.)
"İnne veliyyiyallahüllezı nezzelel kitabe ve hüve yetevelles salihıyn." ("Şüphesiz ki, benim koruyanım Kitab'ı indiren Allah'tır. Ve O bütün salih kullarını görüp gözetir." 7 Araf /196
(Hoca önce olası tehlikelerden korunmak için Allah'a dua ederek başlıyor.)
"Eyne mâ tekûnû ye'ti bikumullâhu cemîâ, innallâhe alâ kulli şey'in kadîr."
("Nerede olsanız, Allah hepinizi getirir. Allah her şeye gücü yetendir." Bakara/148)
(HOCA) – Merhaba. Kızla mı birliktesin, yoksa hocayla mı? (Hemen cevap gelmeyince hoca ayetler okumaya devam ediyor.)
(CİN) * Hocayla!
– Hocayla mı? Bize o dinden bahset. Malba dini nasıl çalışır?
* İnsanlarla oynuyoruz.
– İnsanlarla oynuyor musunuz?
* Evet.
– Evet diyor bana.
* Onların yaptığı tüm kurbanlar biz cinler için.
– Sadece cinler için mi? Allah veya ataların ruhları için değil mi?
* Hayır! Hayır! Onları biz yemek zorundayız.
– Yani Allah'mış veya atalarıymış gibi mi davranıyorsunuz?
* Evet.
– Ama tüm bunların arkasında siz varsınız, değil mi?
* Evet.
– Ve böylece insanlar size tapıyor, değil mi?
* Evet.
– Bunun karşılığında siz onlara ne veriyorsunuz?
* Biz onlara hiçbir şey vermiyoruz.
– Hiçbir şey mi? Tamam. Siz bundan ne kazanıyorsunuz?
* Yiyecek.
– Bu sadece sizi beslemek için mi?
* Ve onlarla eğlenmek için.
– Tamam. Senin İblis'le bağlantın nedir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkunç Bilgiler
RandomBelki de gece yarısı bu kitabı gördün ve korkucağını bildiğin için okumak istemedin ama onlar kulağına fısıldadı oku diye ama sen korkuyorsun ama kitabı açtın ve okumaya başladın çok korkuyorsun ya yanındalarsa diye düşünüyorsun merak etme on...