İntihar

2.7K 116 29
                                    





BİR GENCİN İNTİHAR ETMEDEN YAZDIĞI MEKTUP

İlk Gece ;

Yarın okul vardı annem uyumamı söyledi. Ben duş alıp yatağa geçtim, ışığı kapatır kapatmaz arkadam biri var hissine kapıldım, derin bir oh çekip yatağıma geçtim. Gözüm kapını arkasında duran eşyalara takıldı, eşyalar sanki bir varlığa benziyordu, yatağın içinde terlemeye başladım. Bir süre sonra uyuya kalmışım...

1 Hafta sonra ;

Artık sık sık kabus görmeye başladım yine bir gece yatakta kaykılmış yatıyorum, bir şeyin beni yüksek bir basınçla bastırdığını hissettim. Hiç bir şey göremiyorum ama çok güçlü bir basınçtı. Karabasan sandım ancak karnım morarmıştı. Sabah olur olmaz  anneme gösterdim. Olayı anlattım beni yatırdı kucağına dua okumaya başladı, gözlerim kararmaya başladı bir anda annemi ittim istemsizce yapmıştım, annem gözlerime baka baka Yasin Suresine okudu. Yere düşüp bayıldım.

5 Ay Sonra ;

İyici asosyol oldum, canım dışarı  çıkmak istemiyordu, sürekli evde yatıyor, sosyal medyada takılıyorum, öyle  bir bağlıydım ki bakkala gitmeye üşenir hale gelmiştim. Artık  duş temizlenmiyordum, tam yapıcam üşeniyor ve vazgeçiyordum. Aşırı  sinirli bir yapıya  sahip olmuştum anneme sürekli saldırıyordum artık gözüm dönmüştü, mutfaktan bıçağı aldım annemin odasına girdim kuağımdan biri öldür onu diye fısıldıyordu dayanamayıp annemi bıçakladım kahkaha atıyordum ama sebebini bilmiyordum.

1 Yıl Sonra ; 

 Artık dayanamıyorum annem öldü kimsesizim, kafayı yeme noktasındayım, param yok biri öl kurtul diyor. Evin içinde siyah  ötülü kişiler geziyor, şuan karşımdar, her yerdeler... Allahım beni affet, bu acı beni kahrediyor.

Korkunç BilgilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin