Adsız Bölüm 218

1.6K 56 10
                                    

Tır şoförü Hüseyin Ay'ın polise verdiği rapor. Olay 1999 yılında gerçekleşmiştir.|

O gece iş için Adana-Kars yolu yazacaktım. Neyse karımla çocuğumu öptükten sonra yola çıktım. Gece 02:00de arabayla yola çıktım. Tabi bi yandan borçları düşünüyorum, bu yüzden yolda durup bi kaç tane bira aldım. Şarkımı da açtım, sigaramı yaktım keyif yapıyorum, saatler ilerledikçe alkolünde etkisiyle gözlerim kararmaya başladı, bi uyku bastırdı beni. Tam uyudum uyucam, yol kenarında bir amca gördüm, elinde poşetler vardı. Issız bir yer olduğu için durdum, tıra binmesi için ikna ettim. Tıra bindikten sonra benle sohbet etmeye başladı, alkolün etkisi azalmıştı. Adamın yüzü nur gibiydi baktıkça bakasım geliyordu, 20 dakika yol gittikten sonra durmamı söyledi. Durdum ama gecenin 4ü ve etrafta ne ev var nede bir köy.. Arabadan indi, koltukta poşeti kalmıştı, içinde bir sürü para vardı, çok fazla para vardı anlıyor musunuz çok para..

(sakinleşince devam eder)

Tırdan inip adama poşeti verecektim ama bulamadım. Yer yarıldı yerin dibine girdi sanki.. Ayaz olduğu için arabaya binip devam ettim yoluma, içkiden bir yudum daha aldım, önüme bir keçi çıktı. Durdum geçmesini bekledim ama hareket etmeden duruyordu, Tırdan inip keçiyi kenara koyacağım sırada arabadan alevler yükseldiğini gördüm, sigara külü yüzünden çıkmış olmalı, o an ağlamaya başladım, sonra sizi aradım, sizi aradıktan sonra keçi kaybolmuştu. Siz gelene kadar tır yanmıştı, ekmek teknem yanmıştı. Napacağımı söyleyin!!

Hüseyin Ay ifadesini verdikten 1 hafta sonra evde çıkan yangından dolayı yanarak ölmüştür. Söylenene göre kaynanası ona ölüm büyüsü yaptırmış ve yanarak ölmesini istemiştir. Olay herhangi bir kurgu değildir. Okuduğunuz için teşekkürler.

Kaynak : Adana Eski Polis Memuru Kerim Zengin'dir.

Korkunç BilgilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin