Fatma Hanım, 28 yaşında iki çocuk annesidir. 8 yıllık evlidir. Mutlu bir evliliği vardır. Hayatında her şey çok iyi görünmesine karşın, Fatma hanımın büyük bir derdi vardır. Fatma hanım evlendiğinden bu yana zaman zaman bayılmaktadır. Bazen oldukça sık aralıklarda bazen de seyrek olarak bu nöbetlere yakalanmaktadır.
Hastalığıyla ilgili tüm tedavi teknikleri denenmiş ama bir sonuç alınmamıştır. Yaklaşık iki yıl boyunca tedavi görmüştür ama yine de bir sonuç bulunmamış.
Fatma hanımın evliliğinin başından beri devam eden bayılmalarının dışında başka sorunu yoktu. Ama bu bile hayattan bezmesine yetiyordu. Bazen kendini çok kötü hissediyordu. Yine böyle bir komşularından birisi '' Ahmet efendi'' diye birisi tavsiye etti. Ahmet efendinin hastalara iyi geliğini söyleyerek , Fatma hanımın gözünde Ahmet Efendiyi büyüttüler.
Ertesi gün yola çıktılar. Ahmet efendinin evine girdikleri an havanın ve Ahmet efendin yakışıklılığından çok etkilenmişti.
Ahmet bey köyün imamıydı. Bu işlerden anlamamasına rağmen insanlar nazar okutmak için giderdi.
Ahmet bey bu tür hastalıklardan anlamamaktadır. Ahmet bey Fatma hanıma da okumaya niyetliydi.Ahmet bey Fatma hanımla konuşurken , Fatma hanım Ahmet beyin gözlerine dalıp gitmişti. Bu dalgınlıktan kısa süre sonra bayıldı. Ahmet bey ne yapacağını bilmiyordu. Ancak kısa süre sonra toparlanıp şaşkınlığı üzerinden attı . Fatma hanımı okumaya başladı. İlginç bir tesadüf hasta kısa süre sonra iyileşti. Çevredeki herkes durumu dikkate aldı.
Fatma hanım kalktıktan sonra , Ahmer bey bilmiş bir hoca edasıyla Fatma hanıma bazı dualar önerip bir daha rahatsızlanmayacağını dile getirdi.
Fatma hanım iyileştikten sonra çevresindeki herkes Ahmet beyin hünerlerini ballandıra ballandıra anlattı.Gittiği her yerde Ahmet beyin olağan üstü güçlere sahip olduğunu söyledi durdu. Bütün hastalar Ahmet beye gitmeye başladı. Evet kimsenin umursamadığı imam Ahmet efendi şimdi herkesin saygı duyduğu Ahmet hoca olarak anıldı.
Ahmet hoca nasıl olduğunu bilmese bile gelen 20 kişiden 1 tanesi tesadüfen iyileşse yetiyordu. Ahmet hocadan memnun olmayanlar memnuniyetsizliklerini içlerine gömdüler. Bu yüzden diğer insanların haberleri olmadı.
İşte size Ahmet beyin serüveni. Bu anlatılan olay, bu dünyadan size açılmış küçük bir kapı aslında sadece. Türkiye ' deki cin anlayışının batıdaki yada diğer dinlerdeki cin anlayışından pek farkı yoktur. Bu zincirin halkaları o kadar tuhaf bir şekilde oluşur ki buna çoğu zaman biz bile hayret ediyoruz.
Türkiye'de cinci diyerek ortaya çıkartılan ve insanlardan medet umar bir şekilde yanlarında hazır ve nazır bir şekilde durdukları bu insanlar aslında kendilerinin bile ne olduklarında farkında değildir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkunç Bilgiler
AléatoireBelki de gece yarısı bu kitabı gördün ve korkucağını bildiğin için okumak istemedin ama onlar kulağına fısıldadı oku diye ama sen korkuyorsun ama kitabı açtın ve okumaya başladın çok korkuyorsun ya yanındalarsa diye düşünüyorsun merak etme on...