Bu adam her gece Yarabbi bu şeytanı bana göster niye çok kızıyor şeytana bu kadar insanı şeytan kandırıyor bir bunu denk geleyim döveceğim diyor. Adamın derdi o. Secdeler yapıyor, namazlar kılıyor, dualar ediyor Yarabbi ne olur bu şeytanı bana göster. Ona rüyasında deniliyor ki '' ne onu gör ne euzü onu çek'' yok euzü'de çekecem şeytanı da görecem hadi bakalım.Neyse bir gün baktı birisi geliyor böyle mendebur suratlı pis bir herif geliyor neyse göz göze geliyorlar ne bakıyorsun filan deyince.
Şeytan: Senelerdir dua ediyorsun beni görmek için işte ben buradayım ne yapıcaksın diyor.
Adam: Aaa o şeytan sen misin ? ya senin yüzünden millet neler çekiyor dedi çattt vurdu.
Şeytanın suratına patlattı. Meğer bunun için dua ediyormuş ulan şeytan öyle dövürlür mü ya ? Şeytanın dövmenin yolları var. Gel sohbete şeytan kahrolsun, kıl namazını şeytan perişan olsun, al tespihi eline Allah de şeytan sürünsün öyle tokatla şeytan dövülür mü ? Şeytan bak ne yaptı adama tuttu suratını dedi;
Şeytan:Eğer dedi senin dedi 100 sene ömrün olmasaydı ben sana sorardım dedi.
Adamın gözler açıldı.
Adam: Ne diyorsun sen ya 100 sene filan .
Şeytan: Evet ya 100 sene ömrün var.
Adam: Ciddi misin ya ?
Şeytan: Ben hep ciddiyim zaten ya.
Ulan 100 sene ömrüm varsa ben niye bu kadar uğraşıyorum ya ben dedi 90 sene gezip eğleneyim geriye 10 sene kalıyor ben o arada alim olurum dedi. Adam ne cami ne cemaat ne Allah ne kitap hepsini bıraktı her gece bir barda bir kulüpte sabahlara kadar dans adam bozdu yani adam ha öldüm ya ölürsem derdindeymiş adam. Bak gördün mü ne zaman öleceğini bilene yaramıyor bazen. Neyse adam bir akşam alem yapıyor derken bir zaat girdi heybetli bakıyor ona göz geze geldi bi anda korktu adam.
Adam: Ne bakıyorsun ya canımımı alıcaksın ?
Azrail: Evet.
Adam: Ne?!?! Azrail misin sen ?
Azrail: Evet.
Allah Allah her şeye evet diyor.
Adam: İyi ama dedi sen çok erken geldin dedi.
Azrail: Öyle mi ? Ne zaman gelecektim.
Adam: 100 sene yaşamam lazım.
Azrail: Öyle mi ? Kim dedi sana.
Tam şeytan dedi diyecek jeton düştü. Ey ahmak şeytana inanılır mı ? Şeytana güvenilir mi ? He koskaca Hz. Adem aleyselam safüyullah iken Havva anamız da cennette iken şeytana inandılar da paçavra dünyaya gönderilmedi mi ? peki sen nereye gönderileceksin işte o kapıları geçemeyecek şeytanların karargahı siccine atılıcaksın. Adam isyan içinde öldü muhaffaza gördün mü ?
Şeytanın görünmesine gerek yok zaten bize vesvese veriyor hani 40 yaşına gelince kılarım ibadet ederim varya aynı demin ki anlattığımdan farkı yok dünya gelip geçici...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkunç Bilgiler
RandomBelki de gece yarısı bu kitabı gördün ve korkucağını bildiğin için okumak istemedin ama onlar kulağına fısıldadı oku diye ama sen korkuyorsun ama kitabı açtın ve okumaya başladın çok korkuyorsun ya yanındalarsa diye düşünüyorsun merak etme on...