Bölüm 1

107 5 8
                                    

               Multimedya Ali

On iki yaşında bir çocuk iken babam bana 'hayatında neyi seviyosan onun peşini bırakma'demişti.Bunun ne anlama geldiğini anlamamıştım,zaten o zamanda pek umursamamıştım.
Ama bir şeyin değerini,elinden gidince anlıyor insan.

Merhaba ben Ali şuan 22 yaşımdayım.Boksörüm.Hayatta sadece kız kardeşim ve kerem hocam var.

Ailem öldükten sonra hocam beni ve kardeşimi yanına aldı.Bizi kendi ailesiymiş gibi hep bir tuttu.Kardeşim zeynep benden 4 yaş küçük.Derslerinde de çok iyi onun iyi bir yere geleceğini düşüyorum.

Hayatta insanın elinde bir meslek olmaması psikolojik olarak beni de hep düşündürüyordu.Tamam boks güzel bir spor ama hayatım buna bağlı olmamalıydı.Zaten bu yaşa kadar kerem hoca dediği için bir yerde çalışmamıştım.Bu zamana kadar ben ve zeynep'e baktığı için ona karşı çok borçluydum.Artık ona bu borcu ödemem lazımdı.

"Ali bu roundu alman lazım koçum.Kendine güven sen en iyisisin"

Raund başlamıştı.Seyircilerin sesleri kulağım da çınlıyordu.Rakip çok yapılı birisiydi.Bu gözümü korkutmuyordu ama genede içimde bi his vardı.

Spiker"Evet 3.round başladı sayın seyirciler.Alinin bi önceki round aldığı puanı elde edebilecekmi yada jason bi değişiklik yapıp nakavt mı edicek"

Aklımdan bir tek geçen bu rounda işi bitirmemdi.Sağ,sol iyi gidiyordum.Karşımdaki ayının benden kalıplı olması benim için avantajdı.Ama vurdumuda tam vuruyordu o yüzden ondan kaçmam lazımdı.

"Aliden mükemmel bir hamle.Evet jason yere devriliyor hakem saymaya başladı"

Artık bu iş bitmişti.Kerem hocaya döndüm yüzünde güzel bir ifade vardı.Resmen "oldu bu iş" diyordu.O kadar havaya girmiştim ki artık seyircilere selam veriyordum.

İşte o zaman tamda o an benim için herşey altüst olmuştu.Gözümü alamadığım birisi.Hayır!Bu bir melekti. Millete selamı bırakıp sadece ona bakıyordum.Hayatta elle sayılıcak kadar böyle bir duyguya kapılmıştım.Ne yapıcağımı bilmiyordum.Sanki birileri kulağıma vızıldıyor ama ben hiç duymuyordum.Kulağıma gelen vızıltılar gerçek yüzünü göstermişti.

"Jasondan aliye olağan üstü bir yumruk geldi.Alinin ne yaptığı hakkında hiç kimsenin bi fikri yok sn. Seyirciler"

Meğer hakemin saydığı sayılar jason için bitmemişti.Toparlanmam biraz zaman almıştı.Hoca "hadi ali kendine gel ve bitir şu işi"dediğinde ailemi ve kardeşimi düşünmüştüm.Bu bana manevi olarak bi güç katardı.Artık bu işi bitirmem lazımdı.Toparlandım ve hakeme işareti verdim.

"Ali yeniden doğmuş gibi toparlandı.Jasonun hamkelerinden kaçıyor...Ali! Alii! Sn.Seyirciler aliden mükemmel bir aparkat geliyor.Hakem saymaya başladı"

5.4.3.2.1 bitti en sonunda.Allah'a şükür bu maçıda kazanmıştık.Her zamanki gibi bu maçtan sonra da Allah'a şükür ediyordum.

"Afferim koçum sana zaten güveniyodum.Bunu akşam kutlayalım.Ama bişey sorucam hakem sayarken niye duraksadın ali tanıdığın birisini mi gördün?"

Tanıdığım birimi?İnşallah hocam İnşallah...

Hatalarım olduysa affedin.Beğendiyseniz ne mutlu bana.Yorumlarınız benim için önemli😊😊

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin