Multimedya Elif
Elif'in ağzından...
''Elif,kızım geliyormusun bırakayım senide''
''Olur baba''
Hayatımda bildiğim en iyi şey,sıkılmak.Bazen kendim bile şaşırıyorum nasıl yaşıyorum diye.Ama genede zamanı bir şeyler yaparak geçiyorum.Bugün betülle buluşup alış veriş yapıcaz.Bakalım ne maceralar bekliyor bizi.He bu arada...
Merhaba ben Elif.Universte son sınıf öğrencisiyim.22 yaşındayım.Ailemle yaşıyorum.Betül benim en yakın arkadaşım.Annem ve babam ise benim en değerlilerim.
Babam galerici.İşine çok önem verir.Sert bir yapısı vardır ama halk arasında çok sevinir.Küçükken ailesinden sert bir ilgi gördüğü için sanırım böyle.Ama annemin dediğine göre babam,her zaman bir oğlu olmasını istemiş ama benden sonra çocukları olmamış.Başka bir çocukları olmamasının nedenini kendinde gördüğü için böyle bir yapıda olduğunu söyler.
Babamı bildim bileli Muhammed Ali hayranıdır.Her pazar hiç kaçırmadan boks maçına gider.Onun için boks kendi yaşam tarzında tabir-i caizse yemekten farksız.Ama bana göre boks çok saçma bir spor.Ama bir gün babamla gitmek istiyorum nasıl bir atmosfer oldugu görmek için...
"Leyla ben çıkıyorum hayatım"
"Tamam canım"
"Babacım bekle bekle! Bende geliyorum seninle"
"Tamam kızım ama sadece bu seferlik oda sana söz verdiğim için"
Babamın bana izin vericegini biliyordum.Aslında hayatta izin vermicek konulardan birisi beni maça götürmekdir.Ama bu sefer elimden kurtulamaz.Haftalarca merak ettiğim gün gelmişti.Macerayı seven birisi olarak bakalım neler olucaktı.
"Kızım beni takip et"
İçeriye girdiğimde çok şaşırmıştım.Bu kadar milletin bu saçma sapan maçı izlemek için buraya gelmesi, bana göre çok anlamsız gelmişti.Babamla bir yere oturduktan sonra boksörlerin gelmesini bekliyorduk.
"Kızım ali diye bi çocuk var fırtına,gerçi bu seferki maçı alıcağına inanmıyorum karşısındaki adam yapılı birisiymiş pek bir ihtimal vermiyorum"
"Ali şuradaki mi baba"
"Evet kızım.Burdaki nereyse herkes onu çok sever onu tutarlar"
"Bakalım babacım neler yapabiliyor senin adamın"
Ali hiç de fena gitmiyordu karşısındaki jasona göre.Ama ben genede babam gibi ihtimal vermiyordum.Ama o an bişey oldu ali jasonu yere serdi ve bana bakmaya başladı.Babam kendini sevince o kadar kaptırmıştı ki ona 'şu adam bana mı bakıyor baba' bile diyememiştim.
"Kızım nasıl maçtı ama,ihtimalleri boşa çıkarttı fırtına helal olsun"
Babamın konuşması bana vızıltı gibi geliyordu.Halâ alinin bana neden öyle baktığını düşünüyordum.Bunu gidip hemen betüle anlatmam lazımdı.Acaba aliyi bir daha nerde görücektim.Bu içimdeki duygu neden böyledi.
"Kızım bir kere boks maçına gittin hemen bir çocuğa mı kapıldın"
"Yok kızım ne kapılması nerden çıkartıyorsun"
"Ya bırak elif kapılmışsın işte,ama ben söyliyim bu çocugun kesin sevgilisi vardır"
"Hadi canım varmıdır?Nerden çıkartın ki şimdi yoktur sevgilisi falan"
"Bence vardır,zaten hep böyle yakışık... Hem sen neden kıskand...Kızım sen aşık mı oldun bu çocuğa yoksa"
Aşık mı?
Hatalarım olduysa affedin.Beğendiyseniz ne mutlu bana.Yorumlarınız benim için önemli😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen
ActionKendi boks maçında aşkı bulan ali ile Hayattan ümidini kesmiş elifin aşk hikayesi... Bizi biz yapan sırlarımızdır... Birinin gözlerine bakmak, onun rüyalarına girmeyi göze almak demektir... Kendine iyi bak çünkü ben beceremedim...