Telefon rehberi mutsuzluk verir insana dost diye geçinip en zor anlarda aramayan sahtelerin yazılı belgeleridir aslında...Yakın birisini kaybetmek korkusunu iyi bilirim.Şuan ki durumda ise o korkuyu yaşıyordum.Herkes kulağıma bir şeyler vızıldıyordu ama kaza anını unutamıyordum.Şoku halâ atlatamamıştım.
"Ali polisler geldi kendini iyi hissediyorsan ifadene başvurucaklar"
"Tamam"
Ne olacaktı şimdi.Tek başıma ne yapıcaktım bu hayatta.Her zaman yanımda olan birisi artık yoktu.
"Geçmiş olsun ali.Ben Mustafa komser.Kerem benim yakın arkadaşım seninle tanışmak nasip olmadı ama adını hep duydum.Neyse anlat bakalım neler gördün"
"Komserim tanırsınız aşşağıda ahmet abi var Güntaş su bayisini işleten adam"
"Evet bizim ahmet"
"Ben orda çalışıyorum.Her zaman ki gibi gene dağıtıma çıkmıştık.Son kişi kalmıştı dağıtımın bitmesi için ışıklarda durmuştuk yanımda erdem de vardı dağıtım yaptığım çocuk.Enesde biraz ilerde karşıdan karşıya geçerken bir araba hızla enese dogru sürdü arabayı."
"Arabayı sürdü derken?"
"Evet komserim bilerek yaptılar.Eğer o her kimse bilerek arabayı enesin üstüne sürdü.Peki komserim buldunuz mu kim olduğunu"
"Hayır bulamadık araştırıyorlar"
O gece ben erdem ve ahmet abi hastanede kaldık.Enesi yoğun bakıma almışlardı.Gece boyunca hiç uyumamıştım.Bunu yapanların kim olduğunu öğrenmem lazımdı.Onunla ne alıp veremedikleri vardı.Kardeşimi bu hale getirenlerin hepsini tek tek...
"Ahmet abi ben biraz hava almaya çıkıyorum"
"Bekle bende geliyorum Erdem Enesin ailesinin yanında kalır"
"Baksana uykuya dalmış zaten"
Ahmet abiye acaba bu konu açsamıydım.Ya bana 'sakın böyle işlerle karışma seni bitirler filan'deyip terslerse.Ama içimi açmam lazımdı.Öyle de oldu.
"Bunu bilerek yaptılar abi gördüm arabayı üstüne sürdüler"
"Ne diyorsun ali sen öyle şey olurmu?"
"Öyle abi gözlerimle gördüm Erdeme sor istersen"
"Polise anlattın mı?"
"Polise kalsa bitmez abi bu iş,ben bu işin peşini bırakmayacağım"
"Bırakma lan.Senden de bu beklenirdi.Bende yardım edicem sana söz"
Günün ikinci şokundaydım.Tam bir tersleme beklerken ahmet abi tam tersini yapmıştı.Kafam tamamen gitmişti.Enese bakmak için yukarı çıkmıştık.
Kafamda bir sürü soru vardı.Enesin o halini görünce daha çok sinirim basıyordu.Enesin annesi çok üzgündü.Yanıma geldi.
"Ali oğlum hiç uyumadın hadi biraz uyu"
"Beni boşver Meliha teyze sen nasıl oldun Osman amca iyimi?"
"Nolsun olum gördüğün gibi perişanız bunu oğluma kim yapar kimseyle kötü geçinmez benden iyi sen bilirsin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen
ActionKendi boks maçında aşkı bulan ali ile Hayattan ümidini kesmiş elifin aşk hikayesi... Bizi biz yapan sırlarımızdır... Birinin gözlerine bakmak, onun rüyalarına girmeyi göze almak demektir... Kendine iyi bak çünkü ben beceremedim...