Bölüm 3

68 3 7
                                    

Her insanın gece kafasını yastığa koyduğu zaman düşündüğü birisi vardır.Aşk kavramı...İlk görüşte aşk...Bu cümleleri düşündüğünüz zaman büyüdünüz demektir.Yaptığım şakanın ardından gözlerimin içine bakıp "Aşk Olsun" dediğinde, "Keşke" demek için can attığımız günler...

2 hafta sonra...

Ali'nin agzından...

Peki bundan sonra ne yapıcaktım onu mu düşünücektim,maçı mı ,yoksa kardeşimi mi?Hayat gerçekten zorlaşmaya başlıyordu benim için.Çalışmayı düşünüyordum birde.Ama bu düşünceyi kenara atamazdım.Kesin çalışmam lazımdı.En iyisi artık iş aramakdı.

"Zeynep abicim seninle konuşmam gereken bir konu var"

"Ne oldu abi kötü birşey mi?"

"Hayır!Hayır!Abicim biliyosun ailemiz öldükten sonra Kerem hoca bize evini açtı.Bu yaşa kadar bizi o büyüttü.Onlara karşı çok mahçubum.Bir yerde çalışmaya başlıcam"

"Abicim gerçekten bende çok mahçup oluyorum Kerem amcaya karşı.İzin verirsen bende çalışıyım"

"Tabikide hayır zeynep.Sen okuluna devam ediceksin.Ben biraz çalıştıktan sonra inşallah başka eve çıkıcaz.Ama asıl olan konu benim çalıştığımı sadece ikimiz bilicez.Tamam mı"

"Peki abi sen nasıl diyosan"

"Şimdi ben çarşıya Yaptığım şakanın ardından gözlerimin içine bakıp "Aşk Olsun" dediğinde, "Keşke" demek bakıcam.Kerem hoca beni sorarsa Enesin yanına gitti dersin"

"Peki abicim.Görüşürüz"

Enes benim en yakın arkadaşım hatta dostum.Aramızda gizlimiz saklımız yoktur.İlk okuldan beridir beraberiz.Öncede enes'de benim gibi boksördü.Zaten biz beraber başlamıştık.Sonradan enes sakatlık geçirdi.Sakatlık geçirdi diye de kerem hoca ona boks'u bıraktırdı.Maçlara çıkmasa bile gene arada çalışıyor.

"Enes naber kardeşim naptın?"

"İyi kardeşim Allah'a şükürler olsun.Buldum bir iş bakalım sen beğencekmisin"(Gülüyor)

"Dalga geçme lan.Napalım olum öyle agır iş olmaz kerem hocanın anlamaması lazım"

"Kardeşim valla bilmiyorum.Geçen markete girdin iki gün kalmadın çıktın valla bu seferde yapmazsan bilmiyorum"

"Olum market çekilcek çile degil bende çıktım neyse nereye gidiyoruz"

"Geldik zaten"

"Ne!Su mu taşıcam lan?"

"Gel sen"(Gülüyor)

"Selamun Aleykum.Ahmet abi bu Ali geçen söyledigim çocuk.Konuşmuştuk kendisi..."

"Tamam olum anladık"

"Vayy demek meşhur Ali sensin.Enes çok bahsetti senden.Sonunda tanışmak nasip oldu.Ben Ahmet.Ali'cim bak şimdi Enesle konuştuk sana arabayı vericem damacanaları arabadan indirip millete dagıtacaksın bu kadar"

"Olur abi sıkıntı yok"

Allah'ın izniyle bir iş bulmuştuk.Gene Enesin sayesinde olmuştu.Yanlız arabayla millete dağıtım yapıcaktım ama ya kerem hoca görürse diye daha ilk dakikadan aklımda soru işareti kalmıştı.Olsun o zamanda açıklardım böyle iş bir daha hiç gelmezdi.

"Kardeşim şimdi ne yapıyoruz?"

"Önce Allah senden razı olsun kardeşim sen olmazsan ne yapardım bilmiyorum"

"Ne demek olum biz kardeşiz aramızda böyle şeyleri konuşmak bile ayıp"

"Eyvallah kardeşim.Neyse napalım biraz takılalım sonra eve döneriz"

"Tamamdır"

Enesle belirli bir mekanımız yoktu.Her taraf bizimdi.Esnaf bizi çok severdi.Nerde bir sorun varsa yardıma giderdik.O yüzden iş bulmak bu zamana kadar kolay olmuştu.Çarşıda biraz takıldıktan sonra eve dönüyoduk.Enesi evine bıraktım.Bende yavaşdan eve gidiyodum.Aklımdan hiç gitmeyen o kız gene duygularıma karışmıştı.Bir an dalmışım omzum birisine çarptı.

"Kusura bakmay..."

Herşey yerle bir olmuştu.Beynimde ki duygular sanki kafamdan dışarı çıkıp önümde duruyordu iki haftadan beri aradığım o kız karşımdaydı.Agızım dilim tutulmuştu.

"Aaa sen?"

Yanlışlarım varsa Affedin.Beğendiyseniz ne mutlu bana.Yorumlarınız benim için önemeli...😊😊

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin