"Arabayı kullanan sen miydin lan söyle""Hayır abi vallahi billahi"
"Lan kes yalan söyleme olum eğer söylemessen burdan çıkamassın"
"Abi vurma ne olur"
"Vurma hee am....çocuğu"
Adamı yakalamıştık ama bildiği bir şey yoktu herhalde iki saatten beri dövüyorduk ama adamda tık yoktu.Ahmet abi gelmişti...
"Nerde?"
"İçerde abi"
"Demek sensin he nasıl ezdin lan Enesi böyle mi or...çocuğu"
"Dur abi o ezmemiş"
"Kim peki?"
"Bilmiyoruz ama adamda söylemiyor iki saaten beri dövüyoruz tık yok aman neyse abi ben gidiyorum hastaneye Enesi görmeye bişey oldumu ararsın"
"Tamamdır aslan"
Şimdi herşey kilitli bir kutuydu.Tam adamı bulduk derken birde birşey bilmemesi vardı.Ama olsun gene birisinden başlamıştık.Enes nasıldı acaba aklımda bir tek o vardı.Kaza günün ki o an aklımdan hiç çıkmıyordu.Hastaneye gittiğimde herkesi hali bir perişandı.Meliha teyzeyi görünce bitmiştim.
"Abi bey başın sağ olsun"
"Ne diyosun doktor sen ne başın sağ olm...
Gözlerimi açtığımda kendimi bir odada bulmuştum.Normalde insan yataktan kalktığı zaman kendinde olmaz ama benim aklıma ilk gelen Enesdi.Küçüklükten beridir yanımda olan annem babamdan daha yakın olan kardeşim şimdi ebediyete intikal etmişti.Hemde bir hiç uğruna.Hastaneden hemen çıkmak istemiştim.Zorla tutmaya çalışınca bende ipler koptu.
"Bırakın lan"
"Abi bu halde çıkamazsın"
"Erdem bırak elimden bir kaza çıkacak yoksa"
"Dur abi gitme"
Enesi morga kaldırmışlardı bile.Doktorlardan bir tanesine sorup hemen görevlinin yanına gitmiştim.
"Buyur kardeşim başın sağ olsun"
"Eyvallah abi"
Enesi görünce...Kendi ailemi görmüş gibi üzülmüştüm.Ne yapıcağımı ne düşüneceğimi bilmiyordum.Çaresizlikten kafam karışmıştı.Ne yapıcağını bilememek kadar zor şey yoktu.
"Kardeşim bunu sana yapanı kendi elerimle öldürücem sana söz veriyorum.Beni affet kardeşim"
Artık düşündüğüm tek şey Enesin intikamıydı.Karşıma kim çıkarsa tereddüt etmeden ezecektim.Bir an önce Enesin yanında çıkıp yakaladığım çocuğun yanına gittim.Gözüm o kadar kararmıştı ki çocuğu az kalsın öldürecektim.
"Nerde o"
"Abi dur sakin ol"
"Ulan or...çocuğu söyle bunu kim yaptı kardeşime söyle lan itin doğurduğu"
"Alii!Olum bırak öldüreceksin çocuğu bırak Aliiiii!"
"Ahmet abi öldü abi Enes öldü abi hepsi bunların başının altından çıktı bunun yapanı bir bulursam anasını s..."(Aglıyor)
"Tamam Alicim sakinleş önce...Başın sağ olsun Erdem sen Aliyi götür evine sakinleşsin dinlesin biraz"
"Tamamdır Ahmet abi"
Eve gittigm zaman direk uyumuştum.Kafam yerinde değildi.Günlerin artık nasıl geçeceğini düşünmeden duramıyordum.Kardeşim ölmüştü bundan başka daha ne kötü olabilirdi.İki gündür evden çıkmıyordum.
"Alicim hadi hazırlan geç kalcaz"
"Tamam Hocam"
Cenaze günü gelmişti.Bütün millet Enes için gelmişti.Selam verenler,baş sağlığı diliyenler,aglayanlar saymakla bitmez...İmam namazı kıldırdıktan sonra mezarlığa doğru yola çıktık...
"Abi nasılsın"
"Nasıl olalım erdem Erdem sen"
"Kötü ben abi"
"Allah başka acı vermesin inşallah Ahmet abiyi gördün mü?"
"Abi acil şehir dışında işi çıkmış gitmek zorunda kaldı"
"Enesin cenazesine gelmediyse muhim bir iş herhalde"
"Bilemicem"
Mezarlığa gelmiştik.Erdemle beraber tabuta doğru yöneldik.İmam efendi sureleri okurken uzaktan birisinin izlediğini gördüm.Çaktırmadan Erdemi çağırdım.
"Tamam mı Erdem"
"Tamamdır"
Kimdi acaba o kişi.Enesin katilimi.Sabırsızlanıyordum.Bende koyuldum yola lavaboya gider gibi o tarafa doğru yürümeye başladım.Ben gelince adam ilerlemeye başladı.Kovalamaya başlayınca kaçmaya kalkıştı.
"Dur am...çocugu şimdi yakaladım seni Erdem şimdi"
"Aaaaa dur dur!"
Şaşkınlıkla bir şekilde...
"Abi gördüğümü sende görüyormusun?"
...
Yanlışlarım varsa affedin.Beğendiyseniz ne mutlu bana yorumlarınız benim için önemli😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen
ActionKendi boks maçında aşkı bulan ali ile Hayattan ümidini kesmiş elifin aşk hikayesi... Bizi biz yapan sırlarımızdır... Birinin gözlerine bakmak, onun rüyalarına girmeyi göze almak demektir... Kendine iyi bak çünkü ben beceremedim...