Πήγα στο δωματιό του για να βάλω τα ρούχα μου. Για κάποιο λόγο δεν τα έβρισκα και έψαχνα παντού.. Κάτω από το κρεβάτι βρίκα μία φωτογραφία.. Ήταν ο Πάνος με μία κοπέλα. Τον φώναξα και του είπα να έρθει πάνω. Αφού άνοιξε η πόρτα μπήκε μέσα και είπε: "Απ' ότι βλέπω δεν βρίσκεις.τα ρούχα σου. Μην ανησυχείς είσαι υπέροχη έτσι" και γέλασε. "Δεν είναι αυτό! Ποιά είναι αυτή;" είπα και του έδειξα την φωτογραφία.
-Ααα εμ είναι μία παλιά φώτο..
-Και αυτή ποιά είναι;
-Η Βιβή, η πρώην μου.. πάει στην πρώτη λυκείου..
-Ένα χρόνο μικρότερη;
-Ναι.
-Παίζει να την έχω δει..
-Μην ανησυχείς. Είσαι πολύ καλύτερη.
-Αωωω
Μετά φιληθήκαμε και αφού ντύθηκα αποφασίσαμε να πάμε στο εμπορικό για βόλτα.
Πήραμε το τρένο. Πήγαμε και φάγαμε και μετά αγοράσαμε δύο μπλούζες που ήταν σε προσφορά. Ήταν πολύ ωραία. Μου πήρε δώρο ένα κολιέ. Ήταν μία χρυσή καρδιά με ένα διαμαντάκι στην μέση. Ήταν τόσο υπέροχη. Με άφησε έξω από το σπίτι.. Με φίλησε και έφυγε. Μπήκα μέσα και έτρεξα στην μαμά.
-Βλέπεις τίποτα καινούριο πάνω μου; είπα πέρνοντας ένα γελείο ύφος και ένα χαμόγελο ως τ' αυτιά.
-Μμ.. Σου πήρε δώρο ο Πάνος;
-ΝΑΙΙ!!
-Πολύ όμορφη πράξη!
-ΝΑΙΙ!!
-Έγινε τίποτα χθες;
-Όπως;
-Εε.. δεν ξέρω..
-Όχι...
-Μμ...
Κάτι είχε καταλάβει το νιώθω. Γενικά η μαμά-δεν ξέρω πως- ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΙ ΟΛΑΑ!! Μαμαδομαγία.
Τέλος πάντων. Πάω για ύπνο τώρα...Δευτέρα
Πωω όχι σχολείο πάλι.. Και πρώτη ώρα γλώσσα.. Ύπνος.
Τι θα γίνει το πρωί;💘💘 ελπίζω να σας άρεσε.. σόρρυ που ήταν τόσο μικρό αλλα δεν έχω χρόνο😢💘💘 νεξτ?
YOU ARE READING
Ο καινούργιος μαθητής
Teen FictionΣτο σχολείο της Μαρίνας, και συγκεκριμένα στην τάξη της, θα έρθει ένα καινούριο αγόρι που μόλις μετακόμισε. Θα τα βρουν ή η Μαρίνα θα μπλέξει σε μπελάδες;