Το βράδυ δέχομαι ένα μήνυμα...
×××××××××××××××××××××××××
-Έλα ο Γιώργος είμαι. Πως είσαι;
-Τι σε νοιάζει;
-Με νοιάζει που είναι το κακό;
-Απλά νόμιζα πως και εσύ με άφησες αν θυμάσε.
-Γιατί ποιός άλλος εκτός από τον Σταύρο;
-Δηλαδή παραδέχεσαι ότι με άφησες;
-Όχι. Δεν σε άφησα και δεν θα σε αφήσω. Τώρα πες μου τι έγινε.
-Δεν μπορώ.
-Με την Στέλλα;;
-Ναι. Αλλα δεν γίνεται..
-Για μένα ε;
-Μπορεί.
-Ρε δεν ήθελα την Στέλλα. Ήθελα εσένα από την αρχή. Τα έφτιαξα μαζί της για να σε πλησιάσω αλλά δεν έπρεπε να το κάνω.
-Ναι και νευρίασε μαζί μου.
-Σόρρυ εγώ φταίω.
-Όχι ακριβώς
-Ναι.
-Κι όμως. Απλά της είπα κάτι που δεν έπρεπε.
-Όπως
-Να μην σε νοιάζει!
Απλά της είπα ότι ένιωσα κάτι για τον Γιώργο και γιαυτόμε παράτησε. Όμως δεν γινόταν να του το πώ βέβαια.
-Καληνύχτα όμορφη.
-Μην με λες έτσι.
-Καλά όμορφη☺.
-Πφφ καληνύχτα.
-Τα λέμε αύριο.
-Ναι.
Ήταν τόσο καλός μαζί μου. Δηλαδή.. γιατί τον ένοιαξε;
Είμαι τόσο χαζή! Κάθομαι και μιλάω στον Γιώργο που αυτός φταίει που έχασα τον Σταύρο. Λαι δεν ζήτησε ούτε μια συγνώμη..
Μπιπ μπιπ-Σόρρυ ξέχασα.
-Τι;
-Συγνώμη που σε πίεσα και τώρα είσαι λυπημένη χάρη σε εμένα. Δεν λέω πως λθέλω να τα ξαναφτιάξεις με τον Σταύρο αλλά εγώ φταίω. Λίγο όμως γιατί και εσύ δεν του έίπες τίποτα. Αυτό σημαίνει πως δεν ήθελες να του το πεις. Τα λέμε αύριο όμορφη.
-Μην με λες έτσι.
-Μόνο αυτό έχεις να πείς;
-Ναι. Τι να πω; Χάρη σε εσένα έχασα το αγόρι μου που δεν ήταν καθόλου γυναικάς και παλιόπαιδο σαν εσένα!!
-Εγώ; Γυναικάς; καλάα..
×××××××××××××××××××××××××Πρωί
Στο σχολείο την πρώτη ώρα κοιμόμουν όρθια. Περίπου την τέταρτη ώρα, στο μεγάλο διάλειμμα με άρπαξε ο Γιώργος και με πήγε στην αποθήκη. Κλείδωσε.
-Μη!
-Μην φοβάσε! είπε και ήρθε κοντά μου.
-Γυναικάς; είπε
-Ναι;;
-Μάλλον δεν ξέρεις.τι σημαίνει. Μπορεί να ήμουν παλιά μα όχι τώρα. Έκανα την βλακεία με την Στέλλα αλλά για σένα γιατί σε ήθελα πριν έρθει ο φλώρ- ο Σταύρος- εδώ. Γυναικάς είναι αυτός που κάθε βδομάδα είναι με άλλη και την πέφτει σε όλες. Εγώ δεν είμαι κάτι τέτοιο. Εγώ εσένα θέλω καιρό τώρα και δεν την πέφτω σε καμοία. Οπότε για σκέψου.
-Εε.εμένα;
-Ναι. είπε και με φίλησε παθιασμένα. Εσύ δεν με θες;
-Θέλω τον Σταύ... δεν μπορούσα να πω το υπόλοιπο. Πάλι κόλλησα και κοίταζα τα μάτια του και δεν μπορούσα να μιλήσω.
-Είδες; είπε
-Άσε με! είπα, ξεκλείδωσα και έφυγα.
Μου έπιασε τον καρπό.
-Μείνε.
-Γιατί;
-Γιατί σε θέλω.
-Εγώ όχ.. ΟΧΙ! είπα με το ζόρι και έτρεξα. Πήγα στην τάξη μιας και χτύπησε το κουδούνι.Αυτό ήταν λίγο μικρό αλλά θα προσπαθήσω να γράψω το βράδυ. Τώρα είμαι στα αγγλικά και αντί να κάνω το listening γράφω το στόρυ. τέλεια!!😂 Οπότε θα συνεχίσω μετά.
SPOIL: Κάτι θα κάνει ο Γιώργος..
Σας ευχαριστώ και πάλι💗 Σας αγαπώ💘
YOU ARE READING
Ο καινούργιος μαθητής
Teen FictionΣτο σχολείο της Μαρίνας, και συγκεκριμένα στην τάξη της, θα έρθει ένα καινούριο αγόρι που μόλις μετακόμισε. Θα τα βρουν ή η Μαρίνα θα μπλέξει σε μπελάδες;