THE END

4.6K 349 49
                                    

ΚΑΙ ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ!! ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΠΑΡΤ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΣΤΙΣ 3 ΤΟ ΒΡΑΔΥ!! ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ??

Μαρίνας POV

Ήταν τόσο δύσκολο. ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΧΑΣΩ. Δεν γίνεται, δεν το αντέχω. Νιώθω κάθε μέρα πως αν δεν είμαι στην αγκαλιά του θα παιθάνω. Τον βλέπω στο ονειρό μου. Κάθε ηλίθιο βράδυ. Κάθε βράδυ το ίδιο συναίσθημα. ΠΟΝΟΣ. Οι εξετάσεις τελείωσαν. Όλοι είναι χαρούμενοι που ήρθε το καλοκαίρι, αλλά εγώ όχι. Πριν μήνες, φανταζόμουν το καλοκαίρι, μαζί του. Να πηγένουμε για μπάνιο. Να μένουμε ξύπνιοι όλο το βράδυ. Αλλά τώρα είμαστε τόσο μακριά. Όμως εγώ τον χώρισα. Νόμιζα ότι θα ήταν καλύτερα, άλλα βλακεία μου. Γαμώτο δεν μπορώ να σταματήσω να τον σκέφτομαι. Όλα είναι χάλια.

Μακάρι να μπορούσα να του μιλήσω.

ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ.

.~.

Ξύπνησα το πρωί κατά τις 11. Πήγα για μια βόλτα, να ξεσκάσω. Κι ας είχε ζέστη. Στο ασανσέρ πάλι ήμουν μόνη. Δεν ήταν εκεί. Να μου μιλάει και να γελάει που ξεχνούσα να πατήσω το κουμπί. Κοιτάχτηκα στον καθρέφτη. Είχα γίνει χάλια. Δεν φτιαχνόμουν, δεν έτρωγα, είχα αδυνατήσει πολύ. Είμαι αδύναμη. Σίγουρα θα πάθαινε σοκ αν με έβλεπε έτσι.

Είδα δίπλα μου, Την παλιά Μαρίνα. Χαρούμενη και ευτυχισμένη. Χαμογελαστή. Κάθε φορά στο ασανσερ. Και βλέπω και τώρα. Κοκαλιάρα, απεριποίητη. Με είχε επιρεάσει τόσο.

"Αυτός πως να είναι τώρα;" σκέφτηκα. Θα ήταν στην ίδια κατάσταση με εμένα ή θα είχε βρεί άλλη, καλύτερη. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΔΑΚΡΥΖΑ. Έπρεπε να του στείλω. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΑ.

-Γειά! του έστειλα.
-Γειά.
-Τι κάνεις;
-Καλά εσύ;
-Μια χαρά:)

Το μεγαλύτερο ψέμα που έχω πει.

Ήταν καλά. Δεν τον νοιάζει. Είναι χαρούμενος τώρα.

Άρχισα να δακρύζω. Ένα δάκρυ έπεσε στην οθόνη του κινητού.

Στάυρος POV

Όλα ήταν ΣΚΑΤΑ. ΧΩΡΙΣ ΕΚΕΙΝΗ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΧΑΛΙΑ. ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ. ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ. ΝΑ ΤΗΣ ΧΑΙΔΕΥΩ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ. ΝΑ ΤΗΝ ΦΙΛΑΩ. ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΚΙΖΩ. ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ. ΕΙΜΑΙ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΣ ΣΕ ΕΚΕΙΝΗ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ.

Χωρίς εκείνη έγινα σκατά πάλι. Για εκείνη εκριβα τον κακό μου εαυτό βαθιά. Είχα κόψει το τσιγάρο, το ποτό. Αλλά τώρα που δεν είναι μαζί μου... Ξαναάλαξα. Έγινα πάλι εκείνο το κωλόπαιδο. Με άλλαζε.

Ο καινούργιος μαθητήςWhere stories live. Discover now