Κεφάλαιο 6

6.3K 458 18
                                    

Όταν με φίλησε ένιωσα τόσο διαφορετικά. Μου λέει:
- Θέλω να είμαι μαζί σου. Από την πρώτη στιγμή που σε είδα στην τάξη ένιωσα ότι είσαι ξεχωριστή. Δεν μπορούσα να σταματήσω να σε κοιτάω, να σε σκέφτομαι.
-Και εγώ θέλω να είμαστε μαζί. Είσαι υπέροχος!!
- Με τον Πάνο τι θα γίνει;
-Άστο πάνω μου.
-Πρόσεχε!
- Μην φοβάσε.

Όταν έφτασα σπίτι μου λέει η μαμά:
-Που είσουν παιδί μου;
-Μια βόλτα έκανα με την Στέλλα.
-Μα η Στέλλα πέρασε πριν από εδώ και σε έψαχνε. Μαρίναα.. μήπως είσουν στο πάρκο με τον Πάνο;
- Όχι.. βασικά ναι.. αλλα όχι με αυτόν τον βλάκα..
-Γιατί βλάκα; χωρίσατε;
-Όχι ακριβώς.. μαμά θα στα πώ άλλη φορα μην αρχίσεις τις ερωτήσεις πλιζζ.
-Καλάάά.

Πήγα στο δωμάτιό μου και είδα οτι μου είχει στείλει μήνυμα ο Σταύρος.

--------------------------------------------
Γειά σου όμορφη! Ανυπομονώ για το βράδυ! Φόρα κάτι όμορφο♡.

Υ.Γ. να είναι κάτι σε φόρεμα😉

--------------------------------------------

Γειάά♡ Ναι υπέροχε να είσαι σίγουρος😉

Βράδυ

Έκανα ένα μπάνιο. Μετά έβαλα το αγαπημένο μου φόρεμα, ένα σχετικά κοντό, καθημερινό, μαύρο.Έβαλα λίγη μάσκαρα και ένα ελαφρύ κραγιόν και έφυγα. Χτύπησα το κουδούνι. Μου άνοιξε μια κυρία πολύ καλή. Ήταν η μαμά του. Μετά από λίγο έφυγε και μείναμε μόνοι μας. Το δωματιό του ήταν υπέροχο. Είχε ένα διπλό κρεβάτι και ία μεγάλι βιβλιοθήκη.. καθήσαμε στο κρεβάτι. Με φίλησε και μου είπε "Έμπλεξα" και του είπα "Εγώ να δείς". Συνέχισε να με φιλάει. Ξαφνικά βρέθηκε από πάνω μου. Έβγαλε την μπλούζα του. Είχε τόσο υπέροχο σώμα. Σιγά σιγά μου άνοιγε το φερμουάρ του φορέματος. Του λέω "Δεν μπορείς να κρατηθείς;" και μου λέει γελώντας "όχι σορρυ". Έβγαλα το φόρεμα. Μετά από λίγο πήγε να σνοίξει το σουτιέν αλλά τραβήχτηκα.. του είπα "σόρρυ αλλα δεν πάμε λιγο γρήγορα;" και μου απαντά "καλά πτι θες" πήγα να βάλω το φόρεμα αλλά το άρπαξε.
-Τι κάνεις; του είπα γελώντας.
-Μείνε έτσι. Μου αρέσεις έτσι.
-Οκευ αλλά για λίγο.

Αυτό ήταν το μεγαλύτερο δεν έχετε να πείτε😂💗 Τι λέτε να γίνει μετά; θελετε νεξτ;♡

Ο καινούργιος μαθητήςWhere stories live. Discover now