Κεφάλαιο 30

4K 298 25
                                    

Γειά σας!! Τι μου κάνετε;; Ελπίζω να είστε καλά💗 σορρυ που δεν γράφω πολύ τώρα τελευταία αλλά δεν προλαβαίνω😢😢 Αφήστε που έχω ξεμείνει από ιδέες. Άσχετο.. εσείς έχετε ντυθεί τίποτα;; εγώ ντύθηκα cat valentine (τι άλλο).

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Γράψτε στα σχόλια τι ντυθήκατε και αν θέλετς στείλτε μου φώτο (αν γίνεται δεν ξέρω😂)Πολύ μπλαμπλά πάμε

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Γράψτε στα σχόλια τι ντυθήκατε και αν θέλετς στείλτε μου φώτο (αν γίνεται δεν ξέρω😂)
Πολύ μπλαμπλά πάμε..💗

Ο Σταύρος πρότεινε να πε στα μολλ και δεν το περίμενα. Πάντως είχε πλάκα! Αφού γυρίσαμε και πήγε ο καθένας σπίτι του, πήγα στο δωμάτιό μου. Βαριουν όπως πάντα. Ξαφνικά άρχισε να γουργουρίζει η κοιλιά μου τόσο που ένιωθα πως θα σπάσει. Πήρα χρήματα, φπρεσα παπούτσια και ξεκίνησα για το σούπερ μάρκετ. Στον δρόμο έκανε τόσο κρύο! Φτάνω, ανοίγω το ψυγείο.. Σοκολάτα ή Φράουλα;; Πέρνω το οικογενειακό με γεύση φράουλα. Πάω πέρνω και μια σοκολάτα. Πάω να πληρώσω και να τρέξω σαν τον άνεμο σπίτι να τα τσακίσω. Περιμένω στην ουρά. Μπροστά μου είναι ένας ψηλός. Δεν προχώραγε.
-Άντεεε.. λέω με νεύρα γιατί είχα αρχίσει να πεινάω πολύ. Γυρνάει και βλέπω τον Πάνο.
-Όπα.. μου λέει. Πάλι παγωτό;; Πρπσεχε μην πάθεις τίποτα σε στιλ παχυσαρκία ξέρεις.
-Χα-χα αστείε. είπα ειρωνικά. Θα προχωρίσεις;!;!
-Περάστε.. είπε και γέλασε. Πλήρωσα και έφυγα. Ήταν το μόνο άτομο που δεν ήθελα να δω. Γυρνάω σπίτι και βλέπω μήνυμα από τον Σταύρο.

"Έλα πάνω τώρα"
"οκευ" απαντάω. Πωω μια φορά είπα να φάωω!! Φτιάχνω λίγο τα μαλλιά μου και πηγαίνω. Ανοίγει την πόρτα και τον βλέπω κλαμμένο.
-ΤΙ ΕΠΑΘΕΣ;; λέω σοκαρισμένη.
-Άσε.. έλα μέσα να σου πω.
Πήγαμε στο δωμάτιο. Καθήσαμε στο κρεβάτι.
-Λοιπόν.. Θυμάσε που μετακόμισα εδώ..
-Ναι..
-Γενικά στέλνουν τον Πατέρα μου σε πολλές περιοχές για την δουλειά του. Έτσι έχουμε μετακομίσει αρκετές φορές. Όμως εντός Αθηνών. Λοιπόν.. είπε και έβγαλε ένα δάκρυ από τα μάτια του.
-Τι!:!;!;!
-Τον έστειλαν αλλού πάλι.. αλλά το πρόβλημα είναι ότι.. δεν είναι εντός Αθηνών.. αυτήν την φορά θα είναι.. στην Γερμανία.
-Τι;!;!;! είπα και άρχισα να κλαίω. Πρέπει να μου κάνουν πλάκα!
-Όχι..
-Και πότε θα φύγεις;;
-Σε.. ένα μήνα.. είπε και δάκρυσε.
-Ομγ τι θα κάνω τώρα;;
Πάνω που τα είχαμε βρει πάλι κάτι μας χωρίζει ξανά. Μου φένεται δεν μπορούμε να είμαστε μαζί.. Πάντα κάτι θα μας χωρίζει..Πταν το άκουσα ένιωσα την καρδιά μου να σπάει σε κομμάτια. Τι θα έκανα;; Έλα τώρα. Δεν μπορώ άλλο. Έπεσα στην αγκαλιά του και έκλαιγα με λιγμούς. Με έσφιξε στην αγκαλιά του και με φίλαγε.
-Δεν θέλω να σε χάσω.. δεν θέλω να πάω αλλά πρέπει. Πλησιάζουν και οι εξετάσεις. Και ήθελα να είμαστε μαζί αλλά.. δεν γίνεται αλλιώς.

Σταύρος POV

Ένιωθα πόσο θλιμμένη ήταν. Και εγώ δεν το πίστευα. Όταν μου το είπε ο πατέρας μου έμεινα σαν χάνος..
-ΠΑΣ ΚΑΛΑ;; ΓΕΡΜΑΝΙΑ; ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΡΧΟΜΑΙ. ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΕΔΩ.
-ΠΡΕΠΕΙ!! ΜΗΝ ΜΟΥ ΦΕΡΝΕΙΣ ΑΝΤΙΡΙΣΕΙΣ! ΈΤΣΙ ΕΙΝΑΙ
-ΕΜΕΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΕ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ. ΚΑΙ Η ΜΑΡΙΝΑ;
-ΤΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ Η ΜΑΡΙΝΑ; ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΚΟΜΕΝΙΤΣΑ ΣΟΥ;
-ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΚΟΜΕΝΙΤΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.
-ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΩΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΙΧΑΜΕ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΜΑΝΤΟ.
-ΟΧΙ! ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΑΣ. ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.
-ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΘΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ.
-ΣΑΣ ΜΙΣΩ!! είπα και κλείστηκα στο δωμάτιό μου. έτσι έστειλα στην Μαρίνα να έρθει.

Μαρίνας POV

-Και τώρα τι θα κάνουμε;;
-Θα απολάυσουμε αυτόν τον μήνα όσο πιο πολύ μπορούμε.. δεν έχουμε κάτι άλλο να κάνουμε. Δεν μπορούμε να κλαίμε αλλά να το ευχαριστηθούμε έστω και αυτό το λίγο που μας έχει μείνει.
-Συμφωνώ..είπα και έπεσα πάνω του. Αυτή η αγκαλιά ήταν τόσο βαθιά. Στην αγκαλιά του ένιωθα ασφαλής και πως όλα γύρω σταματάνε.

Δεν ήξερα τι να κάνω

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Δεν ήξερα τι να κάνω. Τώρα ήθελα εκείνο το παγωτό τόσο όσο ποτέ. Τον αγαπώ τόσο πολύ και δεν θέλω να τον χάσω. Ότι και να γίνει θέλω να είμαστε μαζί. Όμως πλέον δεν θα είμαστε. Είμαστε αγκαλιά και νιώθω πως είμαι ασφαλής. Με φιλάει και νιώθω έναν ηλεκτρισμό που με κάνει να αισθάνομαι τόσο όμορφα εκείνη την στιγμή. Το μόνο που θέλω είναι να έίμαι στην αγκαλιά του συνέχεια.

Γειά σας!! Θέλω να κλάψω..😢😢 στο επόμενο να δείτε τι έχει να γίνει.. ποο.. Σας αγαπώ πολύ. Ελπίζω να μην με σκοτώσετε σας αγαπάω 😂💗😚😭

Ο καινούργιος μαθητήςWhere stories live. Discover now