Φτάσαμε σπίτι.
-Θα τον λιώσω!!! Μόνο και τον δω μπροστά μου..
-Ηρέμησε! Εξάλλουήταν μεθυσμένος. Δεν θα το θυμάται καν.. λοιπόν άκου τι θα κάνουμε. Θα δούμε αύριο τι θα γίνει και θα δράσουμε ανάλογα. Αλλά τώρα θέλω να ηρεμίσεις. Ξέρεις ότι εγώ εσένα θέλω ότι και να γίνει. Του έπιασα.το κεφάλι και το τράβηξα στο μέρος μου. Τον φιλούσα και με σήκωσε στην αγκαλιά του. Με έριιιξε στο κρεβάτι και έπεσε πάνω μου. Με πήρε αγκαλιά. Αυτή η αγκαλιά ήταν η μεγαλύτερη.
-Δεν θέλω να σε χάσω! μου είπε και με κοίταγε στα μάτια. Ξαφνικά ένα δάκρυ κύλισε από τα μάτια του.
-Μην κλαίς δεν θα με χάσεις! είπα και του χάιδεψα το κεφάλι.
Έπεσε πάλι στην αγκαλιά μου.
-Γιατί έφυγες;
-Να απλά η μάνα μου ήθελε να την βοηθήσω γιατί την έπιασαν φοβεροί πόνοι στην μέση.
-Την καϊμένη!!
-Ναι.. να σε ρωτήσω κάτι;
-Ναι!
-Σου αρέσει ο Γιώργος; εννοώ από ομορφιά..
Η αλήθεια είναι πως είναι πολύ ωραίος! Αλλα δεν θα έλεγα κάτι τέτοιο στον Σταύρο!
-Όχι! εσύ είσαι ο πιο όμορφος!!
-Σαγαπώ!! είσαι η μόνη που με κάνει να νιώθω έτσι!
-Και εγώ το ίδιο!!
Με άρπαξε και με φίλαγε για ώρα.
-Πρέπει να πάω σπίτι! του λέω. Θα με περιμένουν!
-Οκευ! Σαγαπάω!! είπε..
-Εγώ να δεις! είπα, άνοιξα την πόρτα και έφυγα από το δωμάτιο. Με το που κλείνω την πόρρα ακούω τον Σταύρο να με φωνάζει.
-Τι έγινε; του λέω.
-Πάρε την μαμά σου να κάτσεις εδώ σε χρειάζομαι.. είπε και έκανε φάτσα σκύλου για να φανεί γλυκούλης..
-Όκ με έπεισες!! είπα, έτρεξα και έπεσα πάνω του στο κρεβάτι.. τον φίλησα και έστειλα μήνυμα στην μαμά ότι θα κάτσω πάνω. Συνέχησε να με φιλάει.. Σιγά σιγά κατέβαινε και με φίλαγε στο λαιμό μετά στο στήθος. Του έβγαλα την μπλούζα και σηκώθηκε..
-Τι έγινε; του είπα..
Πήγε πιο πέρα έκλεισε την πόρτα και μου έκλεισε το μάτι. Ήρθε κοντά και μου έβγαλε το φόρεμα. Μετά έγιναν τα σχετικά, ξέρετε.Πρωί
Το πρωί ένιωσα τα χείλη του στα δικά μου. Έτσι άνοιξα τα μάτια.
-Καλημέρα! μου λέει.
-Καλημέρα του λέω. Με πήρε στην αγκαλιά του και με κατέβασε κάτω.
-Που..;
Δεν πρόλαβα να μιλήσω. Με έριξε στον καναπέ.
-Είμαδτε μόνοι μας; τον ρωτάω.
-Γιατί;
-Εμ θα ήταν λίγο περίεργο να με δει η μαμά σου η ο πατέρας σου έτσι!
-Ναι καλέ μόνοι είμαστε! Λοιπόν κάτσε εκεί που είσαι!
Πήγε μέσα. Γυρνάει με ένα δίσκο. Είχε φτιάξει πρωινό. Έκατσε δίπλα μου και μου είπε...
-Σήμερα θα πάμε βόλτα!
-Οκευ! είπα. Αφού φάγαμε είδαμε τηλεόραση. Μετά πήγαμε σπίτι.
Ανοίγω την πόρτα...
-Γειά μαμάά!! λέω
Έρχεται μέσα..
Μ:Γειά σας! τι κάνετε;
Σ: γειά σας είμαι ο Σταύρος!
Μ:Αα ώστε εσύ είσαι ο Σταύρος!! Η Μαρίνα μου έχει πει πολλά για εσένα!
Ε: Μαμάαα!! λέω και τραβάω το Σταύρο στο δωμάτιο. Η μαμά γέλαγε.
-Χαχαχαχα..
-Γιατί γελάς;
-Εχετε πλάκα εσύ και η μαμά σου!
-Ναι ότι πείς! είπα γελώντας.
-Ουάου έχεις πολύ ωραίο δωμάτιο!! Παντού αφίσες της Αριάνα!! είπε γελώντας.
-Εσύ τι λες; είπα και γέλασα. Λοιπόν θα με βοηθήσεις να ντυθώ!!
-Μμμ.. είπε με μια χοντρή φωνή.
-Ξέρω τι θες εσύ!! του είπα γελώντας.
-Αφού ξέρεις! είπε πάλι με χοντρή φωνή. Άρχησα να γελάω. Τελικά καταλήξαμε σε ένα τζιν και μία μπορντό μπλούζα. Πήγαμε βόλτα και ήταν πολύ ωραία! Φάγαμε γκούντις και μετά πήγαμε βόλτα στο κέντρο. Πήρα κάτι πράγματα. Το ότι τον πήγα σε 15 μαγαζιά μέχρι να αποφασίσω ας μην το σηζητήσουμε!! Τέλος πάντων το βράδυ καθήσαμε σπίτι στον καναπέ και είδαμε ταινία. Κάποια στιγμή πέρασαν οι ώρες και ο Σταύρος έπρεπε να πάει σπίτι.
-Καληνύχτα!
-Καληνύχτα!! του λέω. Μετά από λίγο έπεσα για ύπνο.Γειά σας!! ελπίζω να σας άρεσε αυτό το κεφάλαιο!! Θα βγάλω μάλλον πάλι το απόγευμα αναλόγος τα γεγονότα!😂💗
YOU ARE READING
Ο καινούργιος μαθητής
Teen FictionΣτο σχολείο της Μαρίνας, και συγκεκριμένα στην τάξη της, θα έρθει ένα καινούριο αγόρι που μόλις μετακόμισε. Θα τα βρουν ή η Μαρίνα θα μπλέξει σε μπελάδες;