Daha beş dakika öncesi sana yazdığım şiirlere bakıp geçen günleri hatırladım, ne kadar da çocukmuşum, ne kadar da aptal. Bana kalsa köylüyle prensesin nikahını kıyacakmışım az daha. Ama belki de böylesiydi iyi olan. Belki de senin özgürlüğe, benim de yalnızlığa ihtiyacım vardır. Kim bilir, niye bu kadar acele ettim sevmekte, belki de ölesim vardır. Hayatta her istediğini alamazsın demişlerdi, anlamamıştım. Oysa ki senden bahsedermiş hep büyük şarkılar. Ya da sen doğmuşsun o şarkılara inat. Hep söylerdi büyüklerimiz aşka bir kez bulaştın mı kurtulamazsın diye. Ben basit sandım belki, belki de fazlaydı güvenim kendime. Ama hiç aldanmadım dunyalık şeylere. Babama göre her sevdiğim kız yalnızca bir aldatmaca. Anneme göre ben daha neyim ki, ona kalsa hâlâ kucağında sallar beni. Tabî kim nereden bilsin benim ne duvarlara tosladığımı, ne bayırlardan kapaklanıp yuvarlandığımı, ne yollara saptığımı, ne hayaller büyüttüğümü, sigarayla ne umutlar yakıp, adı bile belli olmayan ne duygulara büründüğümü. Bak, bunları senden başka kimseler bilmedi daha. Ben kimseye söyleyememiştim daha karanlıktan korktuğumu. Eşşek kadar adamsın derler, dalga geçer belki başkaları. Kim nereden bilsin benim tüm kötü anılarımın karanlıkta canlandığını. Sakın kızma bana, bunları da anlatamazsam sana, daha ölsem kesmez beni. Bilirsin, çok da sigara içerim. Sana da söyleyemeden gidersem buralardan güneşle yaksam tütün bahçelerini, çeksem içime yetmez onun etkisi bile beni bertaraf etmeye. Deme ki bana "unut beni", sen de dinlemezsen beni anasonun dibine vursam yine yetmez beni sarhoş etmeye, beni yıllar boyu yollardan toplayamazlar. Heh, te şuraya yazdım, seni unutursam şerefsizim. Elimden gelen bir şeyler olsa çıksam gelsem saati umursamadan. Haykırsam, koca burgaz dinlese. Hiç farketmez, sokak, cadde,park, neresini boş bulursam. Sadece söyleyebilsem ah derdimi bir kez yüzüne. Ama olmaz be sevgili, sen kaldıramazsın. Dağlara yüklesem dağlar taşıyamaz ki, hele sen narinsin, hiç taşıyamazsın. Sen bana aldırma sevgili, ben kafam güzel doğmuşum, ne dediğimi bir Allah bilir. Sen koy kafanı yastığına uyumana bak. Yıldızlar okur sana, onlara ezberlettiğim şiiri. Yat sen uyumana bak, ben anlatırım sana benliğimi. Yat sen uyumana bak, bir gün eline gelecek elbet emeklerimin karşılığı. O zaman anlarsın belki aşkın orjinal fiyatını.
01:39
23/09/2014
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLKEL BEY
Randomİlkelbey; içerisinde sert bir kişilik barındırdığı halde, gereken yerde bir beyefendi kişiliğiyle ön planda bulunur. Kendine karşı katılaşmış bir duygusal yöne ve iç güdüsel olarak sert bir yapıya sahip olmasına rağmen beyefendi bir kişilikle hayatı...