MARTILI DÜŞLERİN SONU

21 2 0
                                    

   Martılar geçiyor gözümün önünden, aklıma sen düşüyorsun sevdiğim. Sen, gökyüzünün bir bahar sabahı kadar güzel, sen bir bahar yağmurunun ardında bıraktığı koku kadar temizsin. Ne zaman aklıma senli hayallerim düşse bir martı canlanıyor hemen gözümün önünde. Martıları istanbula gidişlerimde değil de, seni tanıdığım bu küçücük şehirde ilk defa görmüş olmamdan olabilir belki. Ne zaman martı görsem, aklıma sen geliyorsun. Ne zaman bir martı düşlesem, sen düşüyorsun kalbime haneye tecavüz kifayetiyle. Atsam atılmıyorsun ve insan satmak da yakışmıyor bize doğrusu. Sen bir yaz güzelliğinden, bir kış soğukluğuna dönüşüyorsun ve ben kışlardan soğuyorum. Ve gitgide soğuyorum yalnızlığımda, kışlardan da soğuk oluyorum. Sen öyle güzel bir bahar ferahlığı, sen öyle serin bir yaz rüzgârıyken bir anda sonbaharın hüznünü yayıp, kışın soğukluğuyla üşütüyorsun olanı, biteni, devam edeni. Ben istesem de devam etmiyor mutlu günlerim ve bitmiyor bitmesini istediğim günde beş vakitlik keder öğünlerim. Saçların, gözlerin bir yana, ben en çok kalbini özlerim. Resimler ne içindir, açar, bir resimde saçlarına gözlerine olan hasretimi dindiririm. Ama kalbine bir daha hiç dokunamam, şimdiye dek dokunamadığım gibi. Hayatıma bir celsede soktuğum gibi, bir celsede çıkartabilsem ya seni. Ama o kadar kolay olmuyor söylendiği gibi ve her adımımda geldiğim tek nokta yerin dibi. Ama şunu bil isterim, bu vakitten sonra ne benim bu kalbin hükümdarı, ne de sensin kalbimin sahibi...

08:55

26/03/2016

İLKEL BEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin