GEL

19 3 0
                                    

Bırak ellerini tanısın, keşfetsin ellerim; nasıl olsa senden başka adresi olmayacak yüreğimin. Yalanlarına doyum olmaz da dünyanın, biz yine de aşkımızı hakikatiyle yaşayalım. Sevmenin binbir türlü anlamını da sende yaşayayım. Beni bırak, seni bırak; bizden konuşalım. Yaşım küçük değil o kadar da, gördüm geçirdim. Binbir türlü halini gördüm sahtekârlığın. Ben sahteliği değil, sadeliği severim. Sahte çiçekleri bile sevmemişim ki sahte aşklar neyime benim. Gel seninle gezelim, eğlenelim, yaşayalım, sevelim. Mutsuz da oluruz, kavga da ederiz, kıskanırız da, birbirimize bakıp sevgimize gıpta da ederiz. İnan benim gibi seven bulamazsın çevrende. Aşktan bahseden insanların çoğu sevmeyi dahi bilmeyen, bir ilişkinin etkisini en fazla birkaç ay sürdürebilen insanlar. Gel, ben ömürlük nasıl sevilirmiş sende öğreneyim, sevilmek nasıl bir duyguymuş seninle tadayım, ilk defa birisi tarafından kıskanılayım. Her gün biraz daha keşfedelim birbirimizi, her gün sevmek için başka nedenler bulalım kendimize. İnanalım birbirimize ve yarışalım ara sıra, kim daha çok sevecek, diye. Hayatımıza birbirimizle anlam katalım, seni tamamlayan cümle ben olayım, beni tanımlayan paragraf sen ol. Herhangi bir işlemde bile x'i y'ye eşitleyemeyen ben yaptığım her işlemde seni bana eşit bulayım. Gel sen benim ol, ben sen kalayım. Sen, ben dahi diyemeyelim gelecek hayali cümlelerimizde, utanalım, biz diyelim. Resmî bir aşkımız olsun, ben her hissedişimde düğme ilikleyeyim, sen sadece bana bak. Gözlerine bakamadım daha, hangi renktirler bilmiyorum. Ama öyle bir bak ki bana, gözlerinde gökkuşağının varlığını keşfedeyim. Gel, seni ben bileyim. Gel, seni can bileyim. Gel, candan geçilecek canânım ol. Gel, gözlerime rahmet, yüreğime bereket ol. Gel, bardaktan boşalırcasına yüreğime dol. Gel, gel işte sevgili, kalmadı başka yol...

00:22

09/04/2016

İLKEL BEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin