Hayat, çok şey istemişim gibi bir mutluluğu dahi çok gördü bana. Mutluluğu, huzuru, beraberliği, sevinci... Oysa ki hayattan tek beklentim biraz huzurdu. Ama çok gördü hayat bana bu huzuru, insanlar bu huzuru bana çok gördü. Aslında insanlar çok gördüğünü zannetmesine rağmen çok kördü. Aşk huzuru çok kördü. O yüzdendir deşemedi tekrar yüreğimi, çünkü körelmişti ilk delişinde ve tekrara yeltendiğinde taklalara gelmişti huzur. Geriye aşk ve körlük kalmıştı. Aşk kör kalmıştı. Göremiyordu artık kimin kimi sevdiğini, kimin sevilmeyi hakkettiğini ya da kimin adam gibi sevdiğini. Sonra her ilişkinin adı aşk oldu. Aşk şehvete oyuncak oldu. Aşk yalan oldu. İlk defa ellerim bir kadının ellerine bu kadar uydu, çünkü daha öncesinde küçüktüm ve annemin elleri büyüktü benimkilerden. Çok uzun zamandır da tutmamışım elinden ne yolda yürürken, ne karşıdan karşıya geçerken. Çünkü büyümüşüm ve göze alır olmuşum acı verebilecek bütün riskleri. Çok beklemişim hakikaten annemin ellerini tutmak için; ondan sanırım ne ara büyüdü bu kadar ellerim, ben ne ara büyüdüm, bilemiyorum. Hayattan huzur bekledim, hayat bana kusur verdi. Yine de kusura bakmadım. Canımı sıkmadım ve sınırlarımdan çıkmadım. Canım biraz sıkılsa da bu hayatın kusuruydu. Kusura bakmadım. Zaten hayat da kusura bakma dememişti ki baksam ne olacaktı. Yine de bakmadım. Ben hayattan huzur bekledim, hayat bana kusur verdi. Çok gördü hayat bana bu huzuru, insanlar bu huzuru bana çok gördü. Aslında insanlar çok gördüğünü zannetmesine rağmen çok kördü. Aşk huzuru çok kördü. O yüzdendir deşemedi tekrar yüreğimi, çünkü körelmişti ilk delişinde ve tekrara yeltendiğinde taklalara gelmişti huzur. Unutulmaya yüz tutmuş şiirlerde huzur, yakılmaya ve yok olmaya hazır. Huzur, yerini kör aşklara bırakmaya hazır. Yok olmaya yüz tutmuş... Huzur... Yetiş, Ya Hızır...
15:33
06/04/2016
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLKEL BEY
Randomİlkelbey; içerisinde sert bir kişilik barındırdığı halde, gereken yerde bir beyefendi kişiliğiyle ön planda bulunur. Kendine karşı katılaşmış bir duygusal yöne ve iç güdüsel olarak sert bir yapıya sahip olmasına rağmen beyefendi bir kişilikle hayatı...