3.Confuzie.

1.1K 50 5
                                    

3.Confuzie.

*Din perspectiva autoarei*

Harry analiza cu atentie fata ce statea lungita pe covorasul subtire insa pufos, jucandu-se cu baiatelul acela mic, ce radea cand fata ii atingea corpul , gadilandu-l. Usa se tranti cu o bubuitura iminenta , facandu-i pe toti trei sa tresara. Ochii mari si albastrii ai fetei, il privira cu teama, fiind prima data cand simtea asa ceva pentru cineva, in schimb baiatului i se revarsa un val de furie ce ii inunda tot corpul.

Pufni dispretuitor, nestiind nici acesta de ce se comporta asa. Megan il lua pe Matt in brate , ridicandu-se amandoi , pentru a-l privi pe strainu, nu tocmai incantat de prezenta lor. In timp ce fata simteam teama, frica si oarecum interes fata de baiat, cel mic radea, intinzand mainile care el. Zari o urma de fericire in ochii verzi precum smaraldul ai tipului , ce ii disparu imediat ce isi muta privirea catre ea. Un fior i se revarsa in trupul micut, facand-o sa se cutremure, Harry vazand asta indata.

-Cat de patetica esti. Crezi ca daca stai cu un copil amarat viata ta se schimba? Daca chiar crezi ca el poate sa iti schimbe starea de spirit si  poate sa te faca fericita sa sti ca e decat o minciuna! Tot aici vei remane , blocata intr-o casa unde nimeni nu te iubeste si nimeni nu te doreste! Sunteti cu toti atat de prosti!

Harry rostise acele cuvinte fara nici o retinere, fiind insa mai apoi uimit de el. Era atat de meschin, a ranit-o pe ea doar pentru ca avea micutul sau colt de rai. Deschisese usa pe care intrase, inchizand-o aproape dramand-o plecand nervos pe coridor. Era nervos pe el insusi, pentru vorbele ce le-a zis, insa sentimentul de gelozie ii invada de indata fiecare coltisor.

Era gelos pe ea, ca zambea, ca putea face asta, chiar daca sorta lor era una dureroasa. Isi trecu exasperat mana prin parul des, indreptandu-se mai apoi spre camera sa. Stia desigur ca v-a primi o pedeapsa de la doamna Gill, ca nu facuse nimic in aceasta zi, insa totul era mult prea ciudat. Sentimentele ce le simti cand o vazut pe bruneta era total confuze , alternand intre ranchiuna, gelozie si dispret pana la cel mai posibil dorinta.

Megan , isi lasa la iveala cateva lacrimi, in timp ce micutul din bratele sale isi trecu mainile micute , inconjurandu-i mare parte din gat. Il mangaie absenta pe spate , cuvintele baiatului rasunandu-i in cap, din nou si din nou.

Il lasa pe Matt in patut , ducandu-se la fereastra mare , acoperita de perdeaua grea rosie. O trase cu atentie , datorita vechimi ei, nevrand sa o strice, camera lasandu-se inundata de lumina vioaie a soarelui.

Cei 7 copilasi gandurira fericiti , femeile artagoase nelasandu-i sa se scalde in cladura produsa de corpul ceresc. Urmand exemplul de mai devreme , fata dadu de mancare si celorlalti copii , razand alaturi de ei si bucurandu-se desi nu era intru totul fericita.

Ca in fiecare zi , pranzul se servea la ora 12:00 , cu nici un minut in plus sau in minus. Harry se aseza la o masa de 5 persoane , ce statea goala, in partea cea mai intunecata a incaperii, privind dezgustat, ciorba ce parea apa chioara, ba chiar avand detergent in ea. O impinde scarbit in partea cealalta  , cand o zari pe tipa bruneta de mai devreme, intrand in liniste in incapere. Se uita tematoare in jur , observand ca nu e nici o femeie , incepand sa inspecteze curioasa micutele grupuri. Privirea i se opri asupra mesei unde era asezat Harry, facandu-i pentru cateva secunde inima sa bata mai incet. Inghiti in sec, deplasandu-se spre acea masa, fiind singurele locuri goale. Daca nu ar fi fost femeile agresive de aici , ar fi ales sa stea pe covor, turceste, mancand in timp ce reflecta la toate cele intamplate azi, precum facea in Canada, insa regulile nu ii permiteau. Vru sa se aseze, insa o voce puternica, o facu sa se intoarca instinctiv, o palma masiva zdrobindu-i obrazul micut. Scranci de durere, insa stia ca o merita, fiind a doua oara cand intarzia la masa.

Prinși în întuneric - [PAUZĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum