13.Gelozie.

571 30 11
                                    

                                                                                                          13. Gelozie.

Megan

Am inchis usa bai in urma mea, prelingandu-ma usor pe sticla oglinzi ajungand in cateva secunde pe podea. Eram pentru a doua oara in aceasta incapare, in aceasta seara, asteptand sa fac  un dus, probabil pe un timp nelimitat. Am lasat apa calda sa se prelinga prin micutele gaurele ale dusului, cat timp imi lasam hanoracul lui Luke, blugii, lenjeria, insa si jurnalul pe caloriferul ce emana caldura.

Un singur pas a fost de ajuns si am intrat in cabina micuta a dusului, tragand usa in urma mea, aceasta inchizandu-se in totalitate. Stropii fierbinti imi gadilau pielea inghetata, facandu-mi pielea de gaina, insa in acelas timp relaxandu-ma. Am inchis ochii, murmurand usor cand gelul de dus barbatesc si rece mi-a atins pieptul, incepand sa in imprastii mai apoi pe maini, abdomen si umeri.

Mi-am trecut degetele prin par, luand singurul sampon cu miros de pepene rosu ce statea fixat pe o bucata de plastic infipta in perete. L-am imprastiat pe toata suprafata, masand usor lasandu-ma mai apoi invadata de mirosul imbietor.

Am auzit un mic clinchet urmat de trantirea usii, tresarind cand am simtit miscare in apropierea cabinei. Un tipat scurt mi-a scapat printre buze cand un corp solid se contura abstract prin usile colorate,  nestiind ce ar trebui sa fac.

Am scos capul afara, ascunzandu-mi corpul dupa usa, nefiind cu sigurata cea mai buna idee. Ochii verzi a lui Harry i-au intalnit imediat pe ai mei , gura sa fiind larg deschisa. Mi-am mutat atentia asupra corpului sau, dandu-mi seama ca poarta doar o pereche de boxeri gri, mulati pe partile sale ascunse.  Obrajii imi erau cu siguranta rosii cand mi-am coborat privirea spre pamant, nu inainte de a vedea cum baiatul cret ma studiaza atent prin materialul subtire.

-A-a-ah. Imi pare rau..O sa ies.

Am chicotit la balbaielile sale, tragand prosopul ce statea agatat intr-un cui, infasurandu-l in jurul bustului inainte sa ies. Ajungea pana la jumatatea coapsei, nefiind prea scurt, insa nici prea lung. Simteam privirea sa analizandu-ma nonsalat, oftand in momentul cand mi-am luat hainele.

-Megan...

Cu o smucitura genita m-a intors cu fata spre el, pieptul meu lipindu-se de al sau. Mi-am muscat buza, privind desenele ce ii erau pictate pe pielea mult prea alba, neintelegandu-le intelesul tuturor.

-Chiar imi pare rau..

Ochii sai priveau gresia alba, aranjata ordonat, nelasand nici o parte a podelei vizibila. Degetele sale lungi erau stranse pe incheietura mea, simtind umiditatea apei ce inca mai curgea din parul meu.

-A...ai atata incredere in el...am crezut ca nu vei mai avea si in mine.

Cel mai probabil aveam gura deschisa larg cand acesta ma privi, nestiind ce ar trebui sa ii zic. Era una dintre putinele dati cand era deschis in fata mea, ceea ce pe o parte ma facea sa sar de bucurie, iar pe de alta sa plang. Am hotarat sa raman rece, desi sufletul meu se topea usor sub cuvintele lui.

-Cred ca ... eram putin gelos.

Isi duse mana ce pana acum era pe langa corp spre cap, trecandu-si-o prin carliontii rebeli dandu-i un aer ravasit. Stateam impietrita, cuvintele sale facand ecou in mintea mea. Harry, gelos...

-Te rog zi ceva. Vreau sa iti aud vocea.

Vocea sa era rugatoare, implorandu-ma din priviri sa vorbesc, eu raspunzandu-i printr-un simplu sarut pe obraz, inainte de a iesi. L-am simtit tresarind in momentul cand usa s-a trantit, un aer rece traversandu-ma dupa. Una dintre mainile sale mari mi-au cuprins talia, prinzandu-ma mai apoi intre perete si corpul sau masiv. Ochii ii sclipeau, nuanta verzuie transformadnu-se in culoarea ierbi, atat de deschisi si luminosi precum o zi de primavara.

Cateva secunde mai tarziu ii simteam buzele peste ale mele, savurand fiecare milimentu din ele. Am oftat  cand limba sa intra in gura mea, adancind sarutul. Se desparti usor, muscandu-mi usor buza inferioara, chicotind cand se departa.

-Sa te ia dracu Harry.

Am murmurat in timp ce ma indreptam spre camera lui Luke, vrand sa ma schimb. Intunericul inca domina, nelasandu-ma sa vad nimic, inafara celor doi stalpi de iluminat de afara. Am lasat prospul sa imi cada pe podeaua acoperita de covorul pufos, trecandu-mi lenjeria si mai apoi pantalonii destul de lalai ce ii purtam.

-Eu cred ca ar trebui ca voi doi sa dormiti impreuna si eu pe canapea.

Murmuram cateva injuraturi in timp ce ma indreptam spre living buimacita, auzindu-i pe cei doi baieti contrazicandu-se.

-Ce se intampla aici?

Cei doi baieti ma priveau atent, analizandu-ma probabil datorita starii mele de somnolenta. Mi-am inabusit un cascat,  manjindu-mi ochii in lumina slaba pentru a vedea cele doua perechii de nestemate  privindu-ma insistent.

-Megan, cum vrei sa dormim?

Harry intreba nesigur, privindu-ma rugator in timp ce se apropie de mine, trecandu-si o mana prin parul meu lung si incurcat.

-Oh frate, pentru asta va certati? Eu iau canapeaua, dormiti in pat. Nu am sa dorm cu nici unul din voi.

Reactia mea probabil i-a surprins, acestia ramanand inmarmuriti, murmurand nesiguri cand m-am trantit pe canapeaua tare, incercand sa adorm la loc. Nu era la fel de confortabil precum patul din camera lui Luke, insa oboseala a pus stapanire pe mine, ceea ce s-a si vazut.

***

Invatam sa iubim cand e prea tarziu, si sa pretuim cand am pierdut deja persoana aceea speciala.

Soarele se revarsa precum o cascada in casa primitoare, incalzind incet, incet atmosfera. Norii se plimbau pe cerul Londrei, incercand ca ii necajeasca pe trecatorii ce nu stiau cu ce sa se imbrace.  Cei trei adolescenti dormeau linistiti, toti trei in patul imens a lui Luke. Dupa micuta discuta de aseara, au hotarat ca cel mai bine ar fi sa doarma impreuna...cel putin asa au crezut baietii.

Spre dezamagirea, sau spre fericirea fetei, amandoi o tineau in brate probabil din reflex, incalzind-o insa peste masura. Bruneta se foi nemultumita, ingropandu-si capul in pieptul lui Luke fara a-si da seama.

Baiatul cret se fastacii, lipind-o pe Megan se pieptul lui fata frecandu-se usor de el pentru a se aseza, aceste gemand usor de placere. Se trezi la zgomotul infundat ce il scoase, dandu-si carliontii la o parte pentru a o privi pe fata pisicindu-se langa acesta. Aceasta isi freca usor posteriorul de membrul sau, baiatul abtinandu-se cu greu sa nu geama de placere. Isi musca buza tragand-o mai aproape , prinzand hanoracul ce il purta intr-o mana mangaindu-si usor pielea descoperita.

-Harry...

Vocea brunetei era stinsa in timp ce se intorcea cu fata spre el , cuibarindu-se in scobitura gatului sau sarutandu-i pielea fierbinte. Baiatul isi dadu seama ca ea nu era constienta de ceea ce facea, insa se bucura de putina apropiere pe care o simtea intre ei.

-Promit ca nu voi renunta pana nu iti voi gasi parintii.

Harry mormai la urechea ei, sarutand-o mai apoi pe gat, inainte ca fata sa isi ridice ochii somnorosi spre el.  Il privi pentru cateva secunde, oftand inainte de a se ridica in sezut, observand ceea ce se intampla in jurul ei. Cei doi baietii o tineau la mijlocul patului, incalzind-o, singurul ce mai dormea acum fiind Luke.  Ii facu un semn discret baiatul cret sa se dea jos, acesta executandu-i comanda imediat.

-Buna dimineata.

Megan iesi buimacita pe usa, indreptandu-se spre bucatarie si trantindu-se pe unul din scaune, imediat dupa ce puse putin apa la incalzit.

-Shit!

Injura cand scapa ceasca in care puse apa, cioburile imprastiindu-se pe jos la distante relativ mari. 

----------------------------------------------------------------------------------------

Hei...Stiu ca partea e o dezamagire totala...dar am avut atatea pe cap si nu am avut timp sa ma gandesc la ea...Stiu ca va dezamagesc, e scurta, dar chiar nu stiu ce sa fac...Incep la 1:30 termin la 7:15 orele, nu stiu cum sa imi mai organizez timpul...Imi pare rau...

Primul comentariu primeste dedicatie, imi cer scuze pentru gresli...kisses.

Prinși în întuneric - [PAUZĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum