2. Minciuni și secrete
•Needitat•
-Fetelor, ei sunt prieteni mei nebuni: Harry, Kylie, Liam, Leigh, Cameron, Jesy, Niall și Zayn.
Hmm, tipul ăsta Zayn este drăguț. Dar rămân doar la stadiul de al privii, nu se poate întâmpla nimic între mine și el, și nu din cauză că nu aș vrea, ci din cauza tatei și al fratelui meu care ne protejează ca pe niște pietre prețioase.
-Încântată. Spune Jade.
-Îmi pot imagina bucurii mai mari. Mă trezesc vorbind din nou.
-Zayn Perspectivă-
Fata asta chiar gândeşte înainte să vorbească. Mi-ar trebui și mie câteva lecţii de genul. Pe deasupra, este și frumoasă. Dar o să fie foarte greu cu ea, din două motive:
1. Este sora celui mai bun prieten al meu.
2. Se vede că este foarte încăpăţânată, orgolioasă dar îi stă bine aşa.-Louis Perspectivă-
Ceva este ciudat la Zayn. Este fratele meu din altă mamă, deci îl cunosc destul de bine. De ceva timp se tot uită la Pez. Iar asta este ciudat, pentru ca ultima oară Zayn s-a uitat aşa...ce tot zic? Zayn niciodată nu a privit aşa o fată. O să am o discuţie cu el acasă. Dar, oare cum vor primii fetele vestea că trebuie să se mute, într-o casă mai mică?
De fapt pentru Perrie îmi fac griji, ei niciodată nu i-a plăcut să trăiască în minciună. Plus că este cea mai mică dintre noi.
Zayn ştie de mafie, dar nu ştie că și fetele sunt băgate.
Urăsc să îmi mint surorile și fratele, că tot venii vorba de el. Încă se holbează.-Zayn? Ești bine?
-Hăă? Ce?
-La ce te tot gândeşti?
-La nimic, hai la ore.
Am plecat spre clasele noastre, eu având ora cu Perrie. Ăsta este momentul.
-Pez? E gânditoare de când am plecat spre clasă.
-Da?
-Ce s-a intâmplat acolo?
-S-a întâmplat ceva? Nu, nu s-a întâmplat nimic...
-Sigur? Tu și Zayn v-aţi privit încontinuu.
-Nu, ţi s-a părut sigur. Spune și se joacă cu inelul mamei de la deget. Este clar! Minte. Atunci când minte face gestul ăla.
-Şti ceva? Hai să mergem. Să nu întârziem.
Am ajuns la sala de curs, eu și Perrie ne-am aşezat în ultimele bănci unul lângă altul. Iar peste câteva minute profa a intrat în clasă.
-Jade Perspectivă-
Am oră împreună cu Jesy, Cameron și Zayn. Când mi-au fost prezentaţi de Louis, la fiecare am observat câte ceva.
1.Jesy - am văzut cum îi sclipesc ochii când il priveşte pe Louis. Clar! Viitoare cumnată.
2.Zayn - s-a holbat mai bine de 5 minute la Perrie, care a făcut acelaşi gest. Cumnatul meu!
CITEȘTI
~All Or Nothing~ One Direction&Little Mix •În Curs De Editare•
FanfictionViața nu este întotdeauna roz, așa cum pare din exterior. Noi o facem să pară așa. O viață perfectă așa cum mulți și-o doresc, nu o găsești la orice colț de stradă. Viața fraților Smith nu este nici pe departe perfectă. O viață perfectă pentru cei...