10.Nu vreau

81 4 16
                                    


10.Nu vreau

Needitat


Am rămas stană de piatră. Ce fac ei aici?
Zayn era în fața lor, la fel de blocat ca mine. Mână afurisită! Durerea este din ce în ce mai mare, însă încerc să o ascund la fel și mâna.

Bag capul în pământ și încerc să trec pe lângă ei, dar nu putea să-mi iasă totul așa bine.
Mâna lui Zayn o prinde pe a mea, iar un geamăt de durere iese din gura mea.

—Ce s-a întâmplat?

—Nimic. Spun cu privirea în pământ. Mi-e teamă că dacă mă voi uita în ochii lui, nu va fi de bine...

—Hai la spital. Tăietura este mare.

—Nu merg la niciun spital. Te rog să-mi dai drumul.
Nu aș putea să merg pur și simplu la spital. Ar fi ceva gen "Domnișoară, ce s-a întâmplat?" la care eu aș spune "Ah, păi știți, am sedus un băiat pentru al atrage pe tatăl său care este un mare mafiot, iar el, s-a speriat și m-a tăiat cu un cuțit." Nu cred că aș ajunge undeva cu explicația asta.

—Nu, nu pot să-ți dau drumul, nu acum.

—Poftim? Întreb acum uitându-mă în ochii lui.

—Sângerezi! Probabil ai pierdut mult sânge.

Nu apuc să-i dau o altă replică arțăgoasă, deoarece pe ușa camerei din care tocmai am ieșit, acum iese Luke.

—Zayn, mai bine mi-ai da drumul acum. Spun cu vocea joasă.
Îl văd cu coada ochiului pe Luke venind agitat aici.
Apucă mâna lui Zayn într-o mâna iar pe a mea în alta. Aici este un om rănit, nu am timp de geloziile voastre?

—Iubito? Încă nu ai plecat acasă? Întreabă Luke, ignorându-l pe Zayn.
Fața lui Zayn este cameleonică. Acum este confuz, acum este nervos.

—Nu, acum plecam. Mergi? Întreb luându-l de mână.
Știu că-l rănesc pe Zayn, dar și el a făcut-o.

—Desigur. Să mergem să te facem bine. Îmi răspunde și mă sărută. Oh, Doamne, în ce m-am băgat.

Plec cu capul în pământ. Nu pot să-l privesc în ochi.

Ajunși acasă, evit întrebările tatei, și pornesc spre camera mea. Acolo iau trusa de prim ajutor și încep să mă pansez. De-a lungul timpului am învățat cum să mă pansez și să am grijă de rănile mele.
Termin totul și mă pun la somn, gândind-mă la tot ce s-a întâmplat în această zi.

- Zayn Perspectivă-

Ce naiba s-a întâmplat? Cine este el, și de ce este așa de apropiat de ea? Rămân blocat la fel ca ceilalți.
Toți erau confuzi, doar pe fața lui Jade și Louis se putea citii groaza.

—Jade?

-Louis? Întreabă ea spre fratele său.

—El, este... el?

—Da...

—Ne explică și nouă cineva? Întreabă Jesy înaintea mea.

—Haideți să intrăm. Pornim spre camera mea, unde ne așezăm fiecare unde poate.

—Băiatul ăla este...era cel mai bun prieten al lui Perrie. Până într-o zi, când el o învăța pe ea să conducă, dar unul de la noi din echipă a umblat la frânele mașinii. Ea a pierdut controlul și au făcut accident. Toți știam că el a murit în timp ce Perrie era în comă. Când s-a trezit a fost distrusă, se învinovățea. A trăit toți ani ăsta cu chinul ăsta pe umeri, iar acum... Habar n-am ce s-a întâmplat.

~All Or Nothing~ One Direction&Little Mix •În Curs De Editare•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum