11.Te rog
•Needitat•
—Perrie! O voce ne face pe amândoi să ne despărțim din sărut.
Camila stătea în pragul ușii de sticla prin care din interior poți vedea totul perfect, dar din exterior, nimic.
Rămân stană de piatră, cu mâinile încă înfășurate în jurul gâtului lui Zayn.—Ce o să faci acum? Întreabă cu teamă.
—Zayn, nu pot să-i fac asta lui Luke! Spun încet.
—Ce să-i faci, iubito? Tu nu îl iubești pe Luke, pentru ce stai cu el?
—Zayn, vrei să-ți amintesc că el mi-a fost alături când tu nu?
—Asta pentru că tu nu m-ai lăsat să fiu alături de tine! Crezi că eu am fost bine mersi? Te-am căutat și după mi-am luat inima în dinți și am venit aici!
—Perrie! Insistă Camila.
—Poți te rog să nu te mai bagi o secundă și să ne lași puțin singuri. Se răstește la ea.
—Trebuie să plec. Spun încet.
—Te rog, nu acum.
—O să vorbesc cu Luke. Spun printr-un oftat. Și după o să vorbim, ok?
—Promiți?
—Promit. Îl sărut scurt si plec spre Camila.
—Ce naiba a fost asta? Întreabă șocată.
—Nu știu. Oftez. Dar tot ce știu este că eu îl iubesc pe Zayn, poate acum mai mult , și nu pot să-i mai fac asta lui Luke, nu vreau să-i dau speranțe false.
—Adică o să-l părăsești?
—Da. Oftez. Doar că nu știu cum să-i spun. Cum fac?
—Spunei ce simți!
—Și cum ai vrea să-i zic?Luke, nu vreau să mai fiu cu tine, ghici de ce? A apărut din nou Zayn în viața mea și mi-am dat seama că îl iubesc, așa că vreau să ne despărțim. Nu, nu pot să-i spun asta, nu așa...
—Perrie, nu-l răni și mai mult. În seara asta, când vă duceți acasă, spune-i!
—Așa de repede?
—Da, Perrie. Nu o mai lungi atât, niciunul dintre voi nu este fericit, mai ales dacă tu iubești pe altcineva.
—De ar fi așa ușor pe cât sună. Bine, mă duc să-i spun că vreau să plecăm acasă.
Plec spre masa noastră nu înainte să arunc o privire la masă lor unde ajunsese și Zayn acum. Mă uit pierdută la ei, iar apoi mă așez la masă noastră. Mă lipesc mai mult de Luke și îi șoptesc:
—Luke, putem pleca? M-am plictisit.
—Desigur, iubito. Haide! Spune și mă ajută să-mi îmbrac haina.
Plec spre casă iar drumul este extrem de tăcut, aș vrea să nu mai ajungem niciodată acasă, vreau să amân la nesfârșit momentul ăla.
—Deci? Ce vrei să facem? Întreabă odată ajunși în casă.
—Vreau să vorbim. Spun hotărât.
—Să vorbim? Despre ce?
—Luke, nici nu știu cum să încep, cum să spun.
—Perrie, doar spune-mi.
—Luke, ști că ți-am spus că am venit aici să mă refac după relația mea cu Zayn...
CITEȘTI
~All Or Nothing~ One Direction&Little Mix •În Curs De Editare•
FanfictionViața nu este întotdeauna roz, așa cum pare din exterior. Noi o facem să pară așa. O viață perfectă așa cum mulți și-o doresc, nu o găsești la orice colț de stradă. Viața fraților Smith nu este nici pe departe perfectă. O viață perfectă pentru cei...