12. Ce!?
•Needitat•
Mă trezesc, cu greu dând cu ochii de un bilețel.
Bună dimineața iubito, îmi pare rău că nu m-am putut trezii alături de tine. Dar am ceva de făcut. Ne vedem diseară. Te iubesc mult.
Mă trântesc înapoi în pat și răsuflu fericită. Încep să mă simt din nou eu, la fel ca înainte. Știind că îl am lângă mine, mă simt împlinită, liberă, iubită. Cu toate că eu nu i-am spus încă acele cuvinte, el nu se oprește din a mi le spune.
Îmi iau haine de schimb, intru în baie, apoi îmi fac dușul mult așteptat.»»
—Neața. Spun zâmbind.
—Neața. Spune Jade zâmbind. Ești schimbată.
—Știu.
—V-ați împăcat? Râde.
—Da. Zâmbesc larg.
—Mă bucur pentru voi, erați chiar fraieri dacă nu o făceați.
Râd fals.
—Dar tu și Cameron?
—Eu și Cameron suntem bine. Râde.
—Sunteți bine ca și prietenii sau ca și cuplu?
—Nu știu, ca prieteni cred. Spune încet.
Mă încrunt ușor.
—Nu înțeleg...
—Nu-i nimic greu de înțeles. Cameron are o iubită, deci suntem bine ca și prieteni.
—Are o iubită? Dar cum? Parcă vă plăceați. V-ați sărutat. Ce s-a întâmplat?
—După ce ai plecat, ne-am distanțat. Cu ceilalți, nu am mai vorbit aproape deloc, au alți prieteni, am rămas doar noi, el a rămas, dar și-a găsit pe altcineva, iar eu nu am ce să fac.
—Dar îl plăceai, de ce nu i-ai spus, de ce a trebuit să ajungeți aici?
—Nu mai contează, este fericit cu ea, se vede...
Oftez și o îmbrățișez.
Oh, la naiba, trebuie să plec acasă, să îmi iau ceva haine. O să dau mai mult că sigur cu ochii de Luke.
»»
Îmi iau ce îmi trebuie, și decid că este timpul să plec, dacă vreau să mă întâlnesc cu el. Dar vobeam de lup...
—Hei, Perrie.
—Bună Luke. Mă uit jenată la el.
—Unde ai fost noaptea trecută?
—La sora mea.
Se încruntă ușor.
—Sora ta? Jade?
—Da.
—Este aici? Nu știam...
—Da, a venit de curând.
—Pez, vreau să vorbim.
—Facem deja asta Luke...
—Vreau să vorbim despre noi.
Oftez încet și mă pun jos, la fel făcând și el.
—Înțeleg, că a reapărut Zayn...
—Da, a venit aici, pentru mine.
—De asta te-ai despărțit de mine?
—Luke...
—Perrie, nu sunt prost,
mi-am dat seama și singur de asta. Mi-ai spus că te-a rănit, că te-a distrus, de ce te întorci acum la el? Perrie, faci o mare greșeală.
CITEȘTI
~All Or Nothing~ One Direction&Little Mix •În Curs De Editare•
FanficViața nu este întotdeauna roz, așa cum pare din exterior. Noi o facem să pară așa. O viață perfectă așa cum mulți și-o doresc, nu o găsești la orice colț de stradă. Viața fraților Smith nu este nici pe departe perfectă. O viață perfectă pentru cei...