6.Aproape sărut

148 6 3
                                    

6.Aproape sărut

•Needitat•

-Zayn Perspectivă -

Am văzut cum pe tot parcursul melodiei lacrimile amenințau să iasă din ochii ei și asta nu făcea decât să mă chinuie pe mine.
Nu mă mai interesează consecințele, plec grăbit spre scenă și când ajung la ea îi apuc fața micuță în palmele mele mari și o sărut.
Eu chiar o sărut în fața întregului bar. Iar asta nu face decât să îmi hrănească orgoliul. La început a fost stană de piatră. Dar apoi mi-a răspuns timid.
Ne-am despărțit din sărut și am rămas cu frunțile lipite, privindu-mă adânc în ochi.

—De când așteptam să fac asta. Îi spun în șoaptă.

—Iar eu mă gândeam cât o să mai dureze până o să faci asta. Spune ea cu fața luminată.

Ne despărțim când tot barul începe să aplaude. Dar    într-un colț îl văd pe Federic, cum fierbe de nervi. Iar asta îmi dă o satisfacție foarte mare.
O iau de mână și cobor cu ea de pe scenă. Ținta mea acum este un loc liniștit în care putem să vorbim.
O târăsc după mine afară din bar, fără a o mai lăsa să zică ceva.

—Zayn? Unde mergem? Am obosit. Spune și chicotesc.

—Ai încredere în mine? Întreb eu ajungând la mașină sperând la un răspuns afirmativ.

—Da! Am încredere în tine. Spune sigură.

O sărut scurt pe buze și o urc în mașină punându-i centura de siguranță. Ocolesc mașina și pornesc spre locul meu. Acolo mă duc de fiecare dată pentru a-mi face ordine în gânduri.
În câtva timp ajung la locul propus și o văd foarte confuză. Cine știe ce-o fi în capul ei.

—Am ajuns. Spun și cobor din mașină pentru a-i deschide portiera.

—Unde suntem? Întreabă confuză dar nu speriată. Asta înseamnă că ea chiar a crezut ceea ce a spus.

—Suntem la locul meu. Spun și o iau de mână ducând-o pe marginea dealului de unde poți vedea întreg orașul.

—Păi și eu ce caut aici dacă este locul tău. Întreabă chicotind.

—De acum este locul nostru. Spun și o trag într-o îmbrățișare. Te-a deranjat reacția mea de la club?

—Nu. Mi-a plăcut. De fapt m-a surprins.

—Și sper că într-un mod plăcut.

—Foarte plăcut. Spune și se afundă în brațele mele.

—Te plac mult. Mă i-a gura pe dinainte. Tresare speriată și își ridică capul.

—...

—Perrie, nu trebuie să îmi răspunzi. Asta am simțit eu să îți spun și nu aștept asta de la tine. Înțeleg că poate eu nu-ți plac și...

—Zayn! Zayn ascultă! Mă întrerupe. Nu îți mai pune astfel de probleme. Crezi că dacă nu-mi plăcea de tine mă mai lăsam adusă de tine aici? Te lăsam să mă săruți? Mai facem eu asta acum? Întreabă și imediat mă sărută.
Cred că nu am avut niciodată parte de un sărut mai perfect.

—Mai trebuie să îți demonstrez ceva? Mă întreabă zâmbind.

—Mi-ai demonstrat deja tot ce voiam să aflu. Spun zâmbind și o sărut scurt pe buze.

—M-aș putea obișnui cu asta. Spune cu un zâmbet contagios.

—Ar fi bine să te obișnuiești.

~All Or Nothing~ One Direction&Little Mix •În Curs De Editare•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum