5.Moartă

237 9 6
                                    


5.Moartă

•Needitat•

Am sunat la taxi, si când am ajuns șoferul ne-a cerut să plătim. Atunci a fost epic Am luat-o toți la fugă și ne-am încuiat în casă. Dar când să intrăm în living... Ce să vezi? Trupa de șoc era în fața noastră. Și-au găsit moment să apară, noi nu putem nici să ne ținem pe picioare.

-Unde ați fost? Întreabă Louis răstit. Fetele au înlemnit în timp ce pe mine și Niall ne-a bufnit râsul.

-Voi de ce râdeți? Se bagă și Harry.

Dau din umeri și încep să râd isteric.

-Perie! Cum ai putut să bei până să te îmbeți?

-Dar nu m-am îmbătat. Cât am băut? Un pahar, două.

-Trei, patru, cinci. Mă completează Niall, și acum chiar toți în afară de ei pufnim în râs.

-Cum ați ajuns până acasă? De condus nu cred că a condus nimeni, din câte văd sunteți toți întregi.

-Păi, am venit cu taxi-ul, care probabil este și acum în fața casei, pentru că nu am mai avut bani să plătim. Îi răspunde Jade.

-La culcare! Mâine o să aveți niște explicații de dat. Spune Louis, care pleacă cu niște bani în mână. Probabil să plătească șoferului care ne-a adus.

Odată ce toată lumea a plecat în câte o cameră, am mai rămas doar eu, Zayn și Niall.

-Pez? Mergem să dormim? Spune Niall râzând si sughițând. Instantaneu m-a bufnit râsul. Dar râsul a devenit și mai isteric când eu am căzut pe canapea și el peste mine.

-Ești un porc! Mă strivești! Spun eu încercând să mai respir, dar a fost luat de pe mine de către Zayn.

-Niall? Ce ai zice dacă ai dormii pe preș? Îl întreabă Zayn.

-Gata frate! Trebuia să îmi zici direct că vrei să mă dau de pe fata de care îți place! Ce? Nu, asta este imposibil. Alcoolul își face simțită prezența. Am fost trasă din gânduri de două mâini care m-au luat stil mireasă, era Zayn.

-Ce crezi că faci? Întreb bâlbâit.

-Mergem să dormim, doar că trebuit să te iau in brațe, tu nu poți merge singură. Asta crede el!

-Ba da! Pot! Spun încrezătoare.

-A da? Poți?
Spune și mă lasă jos.
Atunci mergi pe picioarele tale până la tine în cameră!

Am încercat să pășesc încrezătoare, dar partea grea a venit atunci când am ajuns la scări. Acum chiar mi-aș fi dorit să avem o casă mică, care sa nu conțină etaj! Chiar nu știu cum am ajuns la jumătatea scărilor, dar simt că nu mai pot să stau mult pe picioarele mele. Cum am spus, am simțit cum corpul îmi cade pe spate și eu nu puteam să reacționez în niciun fel, dar brațele lui Zayn m-au prins la timp.

-Acum mai ești așa sigură că poți să mergi singură? Spune amuzat.

-Sincer, nu am fost sigură nici prima data. Zic și mă i-a din nou în brațe.

»»

Am ajuns în cameră, și așteptăm că Zayn să iasă dar el face exact opusul. Își dă tricoul jos și se aruncă în patul meu. Eu ce să înțeleg? Că o să dorm în living?

Plec spre baie pentru a-mi face un duș și pentru a mă schimba. Cu domnul Jones aici nu ai altă opțiune. Am făcut un duș, și tot speram ca el să fi plecat și să am parte de o noapte liniștită, mă rog, ce a mai rămas din ea. Și se pare că temerile mele s-au adeverit, când am ieșit din baie am dat peste un Zayn care era întins pe tot patul și cu telefonul meu in mână.

~All Or Nothing~ One Direction&Little Mix •În Curs De Editare•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum