Part 2

519 44 7
                                    

Събудих се от лъчите на слънцето и разтърках сънените ми клепачи. Сетих се, че "баща ми" ме занесе до леглото снощи. Ако той си намери някоя, с която да се забавляват всяка нощ, аз трябвали да я наричам мамо? Не, че Хари го наричам тате. Той е доста красив и сигурно всяка му се лепи да спи с него. Защо си мисля за любовния му живот?!

Станах от леглото и облякох къси черни панталони и бял потник.
Слезнах в кухнята и реших да ядем палачинки за закуска. Направих сместа и започнах да ги пържа. След няколко минути, всички палачинки бяха готови. В този момент Хари дойде в кухнята.

- Добро утро - поздравих аз.

- Добро утро, слънчице - вероятно съм се изчервила, защото никой не ме е наричал така отдавна.

- Направих палачинки.

- С радост ще ги изям всичките - усмихна се широко. - Ем, искаш ли днес да ходим до мола, за да си купиш някакви дрехи?

- Да, всъщност, няма да откажа.

След като Хари изяде закуската, бяхме в колата му и пътувахме към мола. Щом стигнахме, той ми отвори вратата и влезнахме в шопинг центъра. Имаше доста магазини.

- Ще влезнем във всеки един и ще купим поне едно нещо от всеки магазин.

Аз се усмихнах широко. Може да се каже, че Хари беше по-ентусиазиран от мен. Отне ни три часа да влезнем във всеки магазин и да пробвам поне половината неща, защото Хари искаше. Да, той се радваше повече от мен. Седнахме да ядем, защото вече беше време за обяд.

- Емс, харесват ли ти дрехите, които взехме?

- Да, но мога да кажа, че на теб ти беше по-забавно.

- О, щом отидем да ти купим бельо, ще ми е още по-хубаво.

Аз само го погледнах на кръв, а той се засмя, като показа белите си зъбки и прекрасните трапчинки. Наядохме се и минахме през магазина за бельо като Хари искаше да купим най-скъпите. Аз просто му казах, че не е нужно, но той е инат и го взе.

Прибрахме се и аз си легнах на леглото в стаята ми, защото бях много изморена от този ден. Хари ми беше оставил бял лаптоп на бюрото и ми беше казал, че е мой и мога да го ползвам.

Изведнъж, докато разглеждах лаптопа, Хари влезе в стаята.

- Ем, трябва да ти кажа, че след половин час, ще дойде една моя приятелка и... Разбираш ли какво имам предвид?

My Dad Is Harry StylesWhere stories live. Discover now