Part 7

523 46 5
                                    

Отворих очи и забелязах ръката на Хари, с която ме беше притиснал, колкото може, повече към себе си. Вгледах се в красивото му лице. Изглеждаше толкова спокоен, докато спи. Тялото му леко се вдигаше нагоре и спускаше надолу, заради вдишването му на въздух. Не знам колко точно време съм прекарала в това да се взирам в него, но по едно време усетих как той казва:

- Малко ме плашиш като ме гледаш така, Емс!

За секунди бузите ми станаха червени, защото той ме беше спипал как го гледам влюбено.

- Извинявай!

- Спокойно, няма проблем. Е, сладкиш, искаш ли днес да излезем някъде или да правим нещо друго?

- Ами, може. Например да отидем на кино или да се къпем в басейна в задния двор.

- Да, това звучи добре. Ще те оставя да се оправиш, след това ще закусим и тръгваме към мола, за да гледаме някой филм.

- Добре, съгласна съм.

Хари стана от леглото ми и излезна от стаята ми. Аз лениво отидох към банята, за да се приведа в нормален вид. След като си измих зъбите и си оправих косата, се запътих към избора на дрехи. Сложих си къси дънкови панталонки и една синя тениска. Вързах косата си на висока опашка и смятах, че съм готова. Бях в кухнята, където с Хари бързо закусихме. Щом бяхме в джипа му, той караше с нормална скорост към кино салона в мола.

- Какъв филм ще гледаме? - попита ме Харката. (Не знам защо реших така да го напиша, просто ми беше забавно как звучи. Може някъде другаде също да го напиша така.)

- Може би комедия, романтичен или страшен.

- Добре, сега ще решим, като видим филмите.

Двадесет минути по-късно избрахме да гледаме трилър. Настанихме се на местата си и филмът започна. Беше страшен, наистина, въпреки че обичам ужасите, този беше с повечко ужаси. Хари забеляза, че ме е страх и ме прегърна през рамото, като сложих главата си на рамото му. Няма да лъжа той наистина знаеше какво да прави с момичетата. Сега като се замисля, с колко ли момичета е бил преди?! Да, сигурно е бил с доста проститутки, но колко ли момичета е обичал наистина? Ще ми се да знам тези отговори. Проблемът е, че едва ли ще имам смелостта да го питам и сигурно той няма да иска да говорим за това.

- Хей, за какво си мислиш? Изглеждаш ми отнесена, защото те питах вече пет пъти дали искаш още пуканки.

My Dad Is Harry StylesМесто, где живут истории. Откройте их для себя