Минаха две седмици, от както с Найл сме гаджета. Той е наистина много мил и прекрасен. Няма и след от чувствата ми към Хари. Малко се притеснявах за него, защото рядко го виждах да излиза от стаята си. Започвам да си мисля, че иска да ме избягва или съм направила нещо, с което съм го наранила, но не се сещам за такова нещо.
Днес щях да прекарам нощта заедно с Найл. Да, мисля, че той вече искаше да го направим. Това ще е първият ми път и много се притеснявам. Дали ще е хубаво или нещо ще се обърка, не знам.
След един час щях да тръгвам към къщата на Найл. Преди това реших да видя какво прави Хари, защото много ме беше страх за него. Мисля, че се затваря в себе си. Отворих вратата на стаята му, като предварително бях направила сладкиш. Все пак да хапне нещо. Пред мен се откри гледката от мъж лежащ на двойно легло само по боксерки и бяла, почти прозрачна, тениска. Телевизорът беше включен на някакъв канал, но не обърнах внимание.
- Хей, Хари! Направих сладкиш и ти донесох да го опиташ.
Щом се приближих към него, оставих парче от десерта, който бях направила, на масичката до него. После седнах на леглото, като той се изправи в седнало положение. Така бяхме лице в лице и виждах прекрасното му лице.
- Благодаря, Емс, но нямаше нужда, наистина! Накъде си се запътила да излизаш?
- Ами, същност, отивам да спя у Найл.
- Аха, това значи ли, че ще се забавлявате в леглото? - в гласа му усетих нотка на гняв.
- Май да, но се притеснявам много, защото това ще е първият ми път. Много ме е страх нещо да не се обърка - имам чувството, че щях да заплача. Може би не бях готова все още.
- Хей, скъпа. Ела тук - той разтвори ръцете си за прегръдка. Аз се доближих и слях телата ни едно до друго. Той ме придърпа към себе си и аз бях в скута му, прегръщайки го.
Чувствах се малко странно, но и все едно съм на точното място.
- Виж, Емс, представи си, че аз съм Найл и ще го направим сега - аз само кимнах, защото бях се изгубила в зелените му очи. - Предполагам, че той ще започне да те целува по устните ти и врата ти. После бавно ще свали всяка една дреха от теб. Когато стигне до сутиена ти, ще оближе всяко едно от зърната ти, а когато стигне до бикините ти, ще масажира клитора ти, после ще ги премахне и ще започне да вкарва и изкарва пръста си от теб, докато езикът му те ближе. Ще огледа съвършеното ти голо тяло и ще прошепне в ухото ти как ще бъде внимателен и всичко ще е наред. Ще вкарва и изкарва члена си от теб, а ти ще стенеш името му, докато не стигнете до оргазъм. После вероятно той ще те прегърне и ще заспиш усмихната. Знаеш ли, Емс, ще съжалявам само за едно - за това, че няма аз да съм този, който ще те накара да стигнеш до ръба за пръв път. От това ще ме боли най-много.
YOU ARE READING
My Dad Is Harry Styles
FanfictionЕмили беше осиновена от Хари Стайл само защото на него му трябваше дете, за да покаже, че е отговорен и да излезе от затвора. Дали Емили ще разбере, че Хари не иска тя да му е само дъщера? Дали тя ще го иска както той нея?