Part 8

480 37 2
                                    

Внимание!!
В главата има сцени, които не се препоръчват за лица под 16 години, но все пак приятно четене, перверзници такива! Обичам, Ви!😍❤

След думите ми той ме прегърна и целуна нежно по устните. Той придърпа краката ми около кръста си. Прибрахме се в къщата и той се заизкачва по стълбите. Отвори вратата на стаята ми и ме постави на леглото.

Седна до мен на леглото, като ме придърпа в скута си. Седнах в него, без да спирам прекрасната ни целувка. Зарових ръцете си в шоколадовите му къдрици, а той постави своите ръце на талията ми и опипваше дупето ми. Опитваше се да премахне блузата ми. Отдръпнах се от него и премахнах плата, от който нямахме нужда. След секунда Хари вече масажираше гърдите ми и целуваше устните ми. Премахна сутиена ми и сложи едното ми зърно в устата си. Започна да го ближе и един лек стон излезе от устните ми.

- Точно така, Емс! Стени името ми.

После сложи и другото ми зърно в устата си. Щом приключи с това действие, аз започнах да надигам тениската му, докато се отърквах в издутината в дънките му. След премахването на безполезната тениска, легнахме на леглото, като аз бях отгоре. Започнах да целувам устните му. Леко се преместих на врата му, като не пропуснах да оставя няколко сини и лилави петънца върху гладката му кожа. Задвижих устните си към гърдите му, а щом реших, че съм оставила достатъчно малки целувчици, се насочих към плочките му. Стигнах до колана на панталоните му. Погледнах го в очите.

- Емс, сигурна ли си, че искаш да го направим?

- Да, Хари! Никога не съм била по-сигурна.

След решителния ми отговор, започнах да откопчавам колана му, а после разкопчах дънките му. Пуснах ги надолу по краката му. Хванах малкия му приятел през боксерките и леко започнах да си играя с него.

- Моля те! Махни боксерките! Искам да чувствам ръката ти по-добре!

Веднага изпълних молбата му. Пред мен се откри гледката на големия пенис на Хари.

- Боже, не съм виждала пенис досега, но мисля, че този е доста голям!

Хванах го с ръката си и леко я раздвижих нагоре и надолу. Приближих устните си и засмуках тестисите му. Погледнах към него и видях как затваря очите си от удоволствие. Погалих леко главичката му с език, а после я захапах със зъби. Най-накрая реших да го вкарам в устата си. Задвижих главата си, а частта, която не можех да побера в устата ми, я търках с ръка.

My Dad Is Harry StylesМесто, где живут истории. Откройте их для себя