Part 3

503 39 8
                                    

Щом отворих очите си видях, че беше седем часа. В главата ми веднага нахлуха спомени от звуците на секса между Хари и онази курва. Реших да отида да потичам в близкия парк, защото ми трябваше нещо, с което да се разсея от мислите ми. Станах и започнах да се обличам. Сложих си един черен клин дълъг колкото къси панталони и спортно бюстие, все пак беше лято и доста топло. Сресах русата си косата и я вързах на висока опашка. Обух си сините маратонки. Когато реших, че съм готова, излезнах от къщата и се затичах към парка. След около двадесет минути прекарани в бягане, минах покрай лостове. Имаше едно момче, което тъкмо се набираше. Минах по-близо и се загледах в него. Имаше руса коса и сини очи. Понеже беше само по къси панталони, се виждаше мускулестото му тяло и доста добре поддържаните му плочки. Май ме забеляза, защото ми махна. Бях толкова отнесена, защото лигите ми течаха по него, и изведнъж усетих как се забих в стълба на една лампа. Мамка му. Това заболя. Кой идиот е сложил тази лампа тук?! Или по-скоро кой идиот ще се забие в тази лампа?! А, да - аз!

- Хей, добре ли си? - надигнах се на лакти и видях прекрасното лице на блондина, когото зяпах. Беше ми подал ръка да стана. Аз с най-голяма радост я хванах и се изправих.

- Да, добре съм. Просто се загледах в нещо - въобще не беше ти.

- Да и аз на твое място бих се забил в някой стълб, ако се видя от страни.

- Всъщност, така е. Ти си виновен. Ако нямаше такова, тяло аз нямаше да се блъсна в тази лампа.

- О, извинявай, че аз бях виновен, заради малката ти прегръдка с този метал. Казвам се Найл, между другото.

- Емили, но можеш да ми казваш Ем или Емс - протегнах ръката си, за да се запознаем. Той я хвана и ръцете ни е раздвижиха из въздуха.

- Приятно ми е да се запознаем, Емс. Не съм те виждал тук досега. Принципно не смятах, че ще намеря някоя готина мацка да тика в парка в седем сутринта, вместо да си лежи в леглото.

Опа, май някой каза, че съм яка мацка.

- Живея в този квартал от три дни. Даже имам доста интересна история, но едва ли ще искаш да я чуеш или пък, ако я чуеш ще ми се смееш или няма да искаш да ме видиш повече.

- Хей! Аз не съм някой грубиян и не бих те съдил за историята ти, все пак ти нямаш никаква вина за това каква си. Ще ми трябва наистина доста добре причина, за да избягам от толкова секси парче.

My Dad Is Harry StylesWhere stories live. Discover now