Внимание!
Малко сцени със секс, ако искате четете. И приятна мастурбация :Д. Шегувкам се. 😘😘Чудила съм се кога човек открива истинската любов и дали въобще я открива. Може би чувства пеперудите в корема си или изпитва онова чувство, все едно не можеш да живееш без него или не издържаш без да го виждаш дори за кратко... Не знам.
Мина месец от както с Хари го направихме. Не съм сигурна какви точно сме сега. Той ли беше този човек, без когото не мога да живея? Той ли беше този който е истинската ми любов? На по-горните въпроси мога и да не мога да отговоря, но на тези два съм сигурна, че отговорът е "да". Той е толкова грижовен и знам, че наистина се интересува от мен.
- Хей, бебе. Как спа? - дрезгавият сънен глас на Хари ме извади от мислите ми. Бях забравила, че той беше все още заспал, но явно се е събудил.
- Хей, Хари. Да, добре спах - казах аз мързеливо, докато протягах ръцете си.
- Искаш ли днес да ходим някъде? Не сме били романтични от доста време.
- По-скоро ти не си бил романтичен от доста време, защото аз винаги съм много романтична.
- Така ли?! - каза той и ми щипна бузата. - Ще се изкъпя и излизаме някъде, става ли?
- Да! - казах радостно.
Хари ме остави сама в стаята и реших да си облека една от неговите блузи. Станах от леглото и се запътих към неговия гардероб. Отворих едно чекмедже и се разрових за тениска. Докато търсих, случайно попаднах на едно пликче. В него имаше бял прах. Предполагам, че е дрога. Хари ми беше обещал да не се занимава с това. Добре, ще го попитам и после ще се ядосвам, защото съм доста объркана и ми е гадно от факта, че ме е излъгал, все пак той ми обеща.
Докато се бях замислила усетих как някой е зад мен и ме прегръща. Беше Хари и се обърнах към него.
- Хари, трябва да поговорим.
- Да, Емс, винаги! Кажи какво те мъчи.
- Случайно намерих това в едно от чекмеджетата ти - казах и вдигнах ръката си, в която държах пликчето с дрога. - Ти ми обеща, че няма да се занимаваш с това повече! Защо ме излъга?! - крещях и една малка сълза се стече от окото ми, заради лъжата на Хари.
- Виж, Ем, просто исках да имам за всеки случай, ако нещо стане. Не се занимавам с това вече. Спокойно. Наистина нямам нищо общо с продаването от както те срещнах.
YOU ARE READING
My Dad Is Harry Styles
FanfictionЕмили беше осиновена от Хари Стайл само защото на него му трябваше дете, за да покаже, че е отговорен и да излезе от затвора. Дали Емили ще разбере, че Хари не иска тя да му е само дъщера? Дали тя ще го иска както той нея?