Part 6

502 44 5
                                    

Гледна точка Хари

Не знам защо курвата Моника е в къщата ми, тя просто си влезна през вратата все едно е у тях.

- Какво търсиш тук? - попитах ядосано.

- Не се пали захарче, тук съм да се позабавляваме!

- Разкарай се от дома ми, защото може да стане лошо за теб, Моника!

- Недей, Хари. Знаеш, че с мен е много по-забавно, а не с дъщеря ти, Емили.

Тя се приближи до мен и започна да си играе с приятелчето ми. Веднага се отдръпнах.

- Ехо, ти добре ли си?! Как знаеш за нея? Никога не съм ти говорил за Емили. Какво си намислила?

- Нищо, нищо.

В този момент се сетих. Тя беше у Найл. Сигурен съм, че Найл и Моника са намислили нещо. Чакай... Найл вероятно иска да отнеме девствеността й. Не мога да го позволя.

- С теб ще се разправям по-късно. Да знаеш, че ще съжаляваш много.

Качих се в джипа си и крака ми започна да натиска, колкото може по-силно, педала за газта. Наистина и двамата ще съжаляват за това, че се опитаха да наранят Емс.

Гледна точка Емили

Найл продължаваше да ме целува грубо. Молех се Хари да дойде, дори и това да нямаше как да се случи. Блондина премахна тениската ми и я захвърли някъде из стаята.

- Емили, късметлийка си, че поне имаш някакви гърди, иначе момчетата въобще не биха те погледнали.

Не казах нищо само продължавах да плача. Той мачкаше гърдите ми. Секунди по-късно премахна и сутиена ми. Найл целуваше зърната ми, а аз не спирах да плача. Това беше ужасно. Спомних си за Хари как ми говореше, че сте мине тази нощ, а аз си представях как той прави всичко това с мен. Жалко, че нещата се развиват по съвсем друг начин. Наистина искам първият ми път да е с Хари, а не с това обезумяло момче.

- Сега Емс ще си поиграя с котето ти.

Той започна да масажира клитора ми през дънките. Вместо да викам колко ми е хубаво, аз крещях за помощ. Никой ли не чува?!

- Хайде! Емили, защо не стенеш името ми?! Не ти ли харесва да си играят с теб?! Виж колко е хубаво.

- Щях да го изричам само ако исках да съм с теб, но аз не искам. Не искам първият ми път да е с теб, не искам никога повече да те виждам, не искам да имам нещо общо с теб повече...

My Dad Is Harry StylesWhere stories live. Discover now