2

858 85 7
                                    

* Freddy*

,, Hey mean Foxy's hear!" Řekne Foxy a vstoupí do Parts&Service. ,, My name is Bonnie..." dostane se mu odpovědi od Bonnieho. ,, You're purple uniform is bad..." říká Chica. ,, My name is..." zpívám si já. Wolfy se jen tiše směje. Dáváme si takové úkoly na krácení času a Wolfy zadala úkol, vymyslet písničku o sobě. Má to za úkol i Mangle, FredBear ostatní nemusí. Dokonce i Plushie vymýšlí písničku. ,, No nic, jdu omrknout ostatní." Zvedne se Wolfy a praští se do nohou. ,, Pojďte vy rachotiny." Pobídne své nohy a vydá se pryč. Na tváři má úsměv, ale vím, že jakmile se od nás dostatečně vzdálí, začne brečet. Ještě truchlí za SFho. ,, Tam dam dam dam dam dam dám. " pobrukuju si. ,, Hele, tak mě napadlo... kdo je teď hlídač, když je Fritz... ee... mrtvej?" Zeptá se Bonnie. ,, Nikdo. Ale brzy má být znovuotevření a tak by tu měl být nový." Řekne Fred v rohu tiše. Nikdo mu neodpoví.

* Wolfy*

Jdu rychlým krokem pryč a nakonec se podél stěny svezu na zem. Rozvzlykám se a vzpomínám na dobu kdy jsem byla jen já a SF.

,, Haló? Haló?" Ozívá se hlas. Je klučičí a mně neznámý. ,, Tady jsem. Pojď sem." Volám na kluka. Brzo se vynoří postava. Ale není to člověk. Je to fialový medvěd. ,, Ahoj já jsem... ehh... nevím a ty?" Zeptá se a natáhne ruku. Prohlédnu si ho. ,, Já jsem Angel a tobě na jméno přijdu." Řeknu a potřeseme si rukou. ,, Ehh... budeš Shadow Freddy. Nebo Liam. Jak chceš." Řeknu a pokrčím rameny. ,, Obojí."řekne a já se usměju. ,, Dobře takže SF. Shadow Freddy je mic dlouhý. Pojď ukážu ti to tady." Řeknu.

Pak uslyším zvuk jakoby se ladilo rádio. Mangle. ,, Ahoj Wolfy. Co se děje?" Zeptá se starostlivě. Skloní se ke mně ze stropu a dívá se na mě. ,, Nic. Nic Mangle. Máš už složenou písničku?" Zeptám se ve snaze odvést řeč. ,, Jo. Ale ty mi řekni, co se děje? " zeptá se. ,, J-já, já... chybí mi." Zalžu. ,, Foxy viď? Chybí ti. " řekne Mangle a posadí se na zem vedle mě. ,, Jo. Chybí mi to, jak mě objímal a snažil se mě chránit. Když jsem věděla, že můj život má zase smysl... a teď je pryč. A všechno se stáčí do chaosu. " řeknu. I to je pravda, Foxy mi skutečně chybí. ,, Mě se Foxy taky líbí." Řekne Mangle. ,, Tak to jsme dvě bludný duše." Řeknu a zvednu se. Mangle se vyhoupne na strop. ,, Klid. Jestli je Foxy náš vyvolenej, tak si jednoduše musí vybrat. Nebo si nevybere a my si najdem někoho lepšího." Řeknu a Mangle odskáče pryč.

(431 slov)

Wolfy- NávratKde žijí příběhy. Začni objevovat