7

631 79 5
                                    

* Chica*

Další den... Wolfy a Foxyho opravují. Dávají novou kůži, opravují endoskeletony. Pak jim naprogramují hlas a odvezou. ,, Kdy myslíte, že je přivezou zpátky?" Zeptá se Fred. ,, Proč jseš tak ošklivej? Wolfy a Foxy ti nic neudělali!" Zavrčím. Mlčí. Odvrátím od něj zrak a podívám se na Bonnieho. Vyrývá do zdi za sebe obrázky. ,, Co to tam kreslíš?" Zeptám se. ,, Já? Nic." Řekne. ,, No jistě." řeknu. Freddy si lehne a praští se hlavou do země. ,, Freddy?" Zeptám se a on zavrtí hlavou. ,, Promiň. Občas se stává, že se praštím." Řekne a otočí se na bok. ,, Aha." Řeknu nepřesvědčeně.

* Foxy*

,, Těšíš se?" Zeptá se mě Wolfy potom co lidi odejdou. ,, Ani nevíš jak." Řeknu. ,, Nejsi jediný. Neboj, bude to v poho piráte." Řekne. ,, Jo. Děcka jsou fajn."řekne Mangle. Postavíme se na pódium. Pak se ozve dětský křik a pak mužský hlas. ,, Přivítejte na pódiu Foxyho a Wolfy! Piráty!" A opona se rozhrne. ,, Děti! Vítejte mezi piráty!" Křičí Wolfy. Povídáme si s dětmi a pak vyrazím za Mangle. ,, Dívejte, tohle je Mangle. Mangle je pirátská liška. Ale musíte ji spolu se mnou opravit. Opravíme kamarádku?" Zeptám se a narne se ke mně skupina dívek. Já jim podávám části a oni je dávali na Mangle. Ta si viditelně pozornost užívala. Mrkl jsem na ni a ona se usmála. Nakonec děti odešli a zůstala tam jen skupina kluků. Já se postavím na své místo a kluci dojdou k Mangle. Začnou něco dělat a pak se smíchem odběhnou. ,, Závíráme!" Ozve se v tu chvíli.

* Wolfy*

Po tom co zavřeli se Mangle vydala pryč. Po tvářích jí stékali slzy- v duši ne doopravdy. Po tom co jsem byla Angel, se mi rozšířili schopnosti- umím se teleportovat, vidím do duše animatronica, občas i zjistím co si myslí. To ale nepoužívám. Je to narušování soukromí. ,, Jdi za ní." Řeknu mu. ,, Co?" Zeptá se nechápavě a já protočím oči. ,, Mangle se něco stalo." Řeknu. ,, Aha. A já za ní mám jít." Řekne. ,, Jo. Jo máš. Zjisti co se stalo." Řeknu a kývnu hlavou směrem, kterým Mangle zmizela.,, No jo, furt. " řekne Foxy a já ho kopnu. ,, Zkus se zbavit toho otráveného výrazu ano?" A on přikývne. Vtisknu mu pusu na tvář a řeknu. ,, Tohle je má malá liška. " a odejdu.

(374 slov)

Wolfy- NávratKde žijí příběhy. Začni objevovat