* Mike*
Shadow Bonnie se rozplyne a já zůstanu na chodbě s Marionette a omráčeným Vincentem. ,, Víš, že jsi měl bratra. Nevlastního. Vincenta." Začne Marionette a kývne halvou směrem k Vincentovi. ,, Byl vždycky uzavřený, z nikým se nebavil. Nikdo ti, ale neřekl, žes měl nevlastní sestru. Zemřela chvíli potom co ses narodil. Bylo jí patnáct. Vincent ji zabil. Byli dvojčata. Ta dívka se jmenovala Angel. Byla tvoje starší, nevlastní sestra. Když tě poprvé viděla, brečela štěstím. Ona tě milovala. Víc než kohokoliv. Brzy na to, ale zemřela." Řekne Marionette a odvrátí ode mě hlavu. ,, Jak to můžeš vědět? Jsi animatronic nebo co, tak přece nemůžeš vědět, co se stalo s mojí sestrou. " řeknu. Všechno mě to zasáhlo. Jak? Proč mi nikdo neřekl, že moje sestra Angel vůbec byla? Proč mi všichni říkali, že mám jen dva bratry? Nikdy jsem neviděl ani žádnou fotku, video, záznam, dopis, cokoliv. Prostě nic. Jen fialový Vincent, já a Nico. Jen my tři. Žádná sestra nikdy nebyla. S přesto tu o ní Marionette mluví, že mě milovala, že zemřela pod rukou mého staršího bratra. ,, Nikdy jsi neměl matku. Co ti řekl tvůj otec?" Zeptá se mě. ,, Že moje matka zemřela při autonehodě." Zakoktám. ,, Lež. Tvoji mámu taky zabil Vincent. A já to vím moc dobře. Protože to mě zabil. Angel nebo Wolfy jak jsi zvyklý jí říkat, je tvoje mrtvá sestra. A já jsem tvá matka Mikeu. Já jsem tě porodila. "
(237 slov)
ČTEŠ
Wolfy- Návrat
Fanfiction4. díl série Wolfy. Zapomněla jsem na něj. Doufala jsem, že to skončilo. Potlačila jsem nenávist k němu. Ale on na mě nezapomněl...a přichází až k nám, ve všech svých barvách. Proč mi to děláš, bráško?