10

607 73 14
                                    

* Mike*

Na kamerách pozoruji, jak se Purple guy postavil naproti Wolfy. Něco si říkali a on ji pak praštil páčidlem. Ona se vyhla a kopla ho.

* Wolfy*

,, Znám tě dobře Vincente. Všechny tvoje taktiky boje. Vždyť jsme spolu vyrostli. Pořád, ale nechápu proč si mě zabil. " řeknu. ,, Já nechápu, proč kdokoliv, koho zabiju nemůže zůstat mrtvý!" Řekne a ožene se po mně. Páčidlo mě zasáhne a já syknu. Seknu po něm drápy a on se vyhne. ,, Wolfy? Co se to tam děje?" Slyším volání. ,, Nic! Jen malá rozepře mezi sourozenci!' Řeknu a zkroutím mu ruce za zády. On vykopne, ale se mnou to nic neudělá. ,, Víš bráško, vždycky si byl silnější. Ale teď jsem stroj. A necítím nic. Takže, hmm... co teď viď? Ty jsi pořád člověk. Sice mutovaný, ale pořád člověk, že? Pořád cítíš bolest." Řeknu a pak s ním praštím o zeď. On se na mě otočí, oči mu planou zlostí. ,, Ty jsi tady monstrum! Zrůda!" Řve a ukazuje na mě. Pak na něj spadnou dveře. ,, Hele Wolfy. Nechceš pomoct?" Uvidím Freddyho, Chicu, Bonnieho, Freda a Plushieho napadané na sobě. ,, Víš že jo? Musíme osvobodit Foxyho a Mangle. Takže- já, Freddy a Plushie za Foxym a Mangle. Bonnie a Chica opraví dveře. Kde jsou Toy?" Zeptám se. ,, Na pódiu. Pokažení. Zničil jsem jim samostatný režim. Jsou jen na den. " řekne Purple guy se smíchem. Já ho kopnu a on omdlí. ,, A tak zůstaň!" Zavrčím. ,, Jdeme." Řeknu a s Freddym a Plushiem se vydáme najít Foxyho a Mangle.

* Foxy*

,, Pomoc! Wolfy! Freddy! Bonnie! Chico!" Volám a bouchám do dveří. Pak uvidím černý stín který se dveřmi protáhne. ,,Ahoj Foxy! Mangle! Nechcete ven?" Zeptá se Wolfy a mrkne na nás. ,, Teď Freddy!" Řekne a ozve se kovová rána. Pak zas. A pak dveře vypadnou. ,, Pojďte. Musíme někam dát Vincenta." Řekne a mrkne na nás. Pak mávne ocasem a odletí pryč. My se za ní rozeběhneme- v případě Mangle rozlezeme- následující Freddyho.

(323 slov)

Wolfy- NávratKde žijí příběhy. Začni objevovat