3

938 82 6
                                    

* Foxy*

Svezu se podél stěny na zem. Chtěl jsem najít Wolfy, abych jí řekl o písničce a slyšel jsem její rozhovor s Mangle. Vůbec jsem nevěděl, že ke mně Wolfy po tom všem ještě něco cítí. Popravdě, myslel jsem si ( a nebyl jsem jediný!) kdo si myslel, že chodí s Freddym. Trávili teď spolu většinu času a v podstatě, ona u něj i spala. Vždycky, když už všichni spali, vstala a lehla si k němu. Jinak prostě neusla. Teď jsem, ale slyšel, jak říkala, že mě miluje. Bože, já jsem krypl, že jsem si začal s Toy Wolfy. Ta už sice byla rozbitá ( její tělo nezvládlo Angel ve svém těle a tak skratovala...) a ona těď neměla vědomí, ale Wolfy neprojevila žádný zájem o mě. Dojdu do Parts&Service zrovna, když všichni odchází. ,, Hej Foxy zrovna jsme tě chtěli jít hledat!" Řekne Wolfy zavěšená do Freddyho. Ten ji hladí po rameni a dívá se na mě. ,, Ehh? Já hledal tebe." Řeknu a ona se zatváří překvapeně. ,, Jo? Proč?" Zeptá se a nakloní hlavu. ,, Mám tu písničku." Řeknu a ona kývne hlavou. ,, Tak pojďte má robotická smečko! Toy Freddy, Toy Bonnie a Toy Chica nám budou dělat muziku a vy budete zpívat." Vysvětluje po cestě. ,, Začne Freddy, pak Bonnie, Chica, Mangle, Foxy a Plushie." Řekne a my přikývneme. Dojdeme až ke Stage a tam nás přivítají všichni Toy svou muzikou. ,, Hej! Hej Toy! Už začínáme." Řekne Wolfy a muzika se vypne. K Bonniemu přihopsá Toy Chica a políbí ho. Wolfy se na ně chvíli smutně dívá, ale pak odtrhne pohled a zadívá se na Stage. ,, A pak pro vás mam bonus." Řekne s úsměvem. ,, Takže Toy a Freddy na Stage a ať to sviští!" Řekne a všichni se rozmístíme na svá místa.

Freddy dozpívá svou písničku a všichni zatleskáme. Posadí se na zem vedle Wolfy a ta si na jeho rameno položí hlavu. Na Stage vyleze Bonnie.

Bonnie dozpívá a všichni začneme tleskat. Nejvíc já a Toy Chica, té div ruce neupadnou. Bonnie se posadí vedle mě a Chica vyleze na Stage.

Chica se ukloní a spodní čelist se rozhoupe. Seskočí s pódia a zem se otřese. Posadí se vedle Freddyho a Mangle vstane. Po zdi vyšplhá až nad Stage a tam zůstane. Vím, že je pro ni nepříjemné vstávat, když nemá většinu těla.

Mangle sklopí uši, jakmile se ozve potlesk a mně přijde rozromilá. Vrátí se zpátky na své místo a já vstanu. Zhluboka se nadechnu a vyskocím na Stage.

Dozpívám a ozve se potlesk. Wolfy na mě kouká a směje se. Není to škodolibý smích, je to smích jakože je to super. Ostatní vesele tleskají a já seskočím s pódia. Vrátím se na své místo. Wolfy vstane a dá Plushieho na Stage.

Plushie dozpívá a Wolfy ho pevně obejme. Div z něj nevymačká plyš. ,, Ty jsi šikula Plushie." Řekne s sedne si na své místo. Pak, ale zase vstane a dojde ke Stage. ,, Jak jsem slíbila, bonus. " řekne.

Dozpívá a neozve se potlesk. Všichni na Wolfy jen ohromeně zíráme. Jako první se vzpamatuje Freddy, který vyskočí na nohy a pomůže Wolfy. Ta ho od sebe odežene. ,, Pryč! Rychle! Všichni co zpívali okamžitě pryč!" Poručí a Plushie dá mně do náručí. Všichni Toy až na Mangle zůstanou v místnosti. Seskupí se do kruhu a začnou si špitat.

( 549 slov)

Wolfy- NávratKde žijí příběhy. Začni objevovat