* Marionette*
Wolfy nabere tvarů dívky. Má průsvitnou kůži s nádechem růžové. Po tvářích se jí kutálejí slzy. Vincent vykulí oči. ,, Jsme dvojčata Vincente. Angel a Vincent. Pamatuješ?" Řekne a přiletí k Vincentovi blíž ,, Mi jsme přeci dvojčata Vincente... tak musíme být stejní. Já nemůžu být živá, ale ty můžeš být mrtvý..." řekne. Pak zařve a nabere tvary Wolfy. Dívá se na Vincenta a blíží se k němu. Přitom hrozivě klape zuby. ,, Plushie... útok." Zavrčí s na Vincenta se vrhne PlushTrap. Je to výtvor Wolfy. Já ho, ale odkopnu a on dopadne do rohu. Zůstane tam sedět bez hnutí. ,, Co to děláš?!" Zeptá se naštvaně Wolfy. ,, Je to pořád můj syn! A tvoje dvojče! Tak ho nech! Nezaslouží si to!" Řeknu a ukážu na Vincenta, který je očividně vyděšený. ,, Zabil nás! Nás všechny! To kvůli němu jsme uvěznění v těhle tělech! Když ho zabijeme, budeme volní!" Zakřičí. Freddymu, Foxymu, Chice, Bonniemu i Mangle se oči změní na černou s bílýma tečkama. Chtějí se na Vincenta vrhnout, ale já se Shadow Bonniem zaútočíme. I když jsme dva na pět, tak je všechny zneškodníme. ,, Proč to děláš?!" Zařve Wolfy, ale pak spadne k zemi, čumákem napřed. Podívám se a uvidím hlídače. ,, Dobrý? Mám pocit, že s nima dneska není něco v pořádku. Jak se máš Vinnie?" Řekne a zvedne Vincenta ze země. Opráší se a vytrhne se z jeho sevření. ,, Jsem v poho. Tihle animatronici, ale ne. Budeme je muset zpravit." Řekne. ,, Tak a dost! To že jsem tě před nima ochránila neznamená, že tě nechám je zničit!" Řeknu.,, A co uděláš mami? " zeptá se posměšně Vincent a já ho praštím do obličeje. ,, Třeba tohle, synku." Řeknu a on omráčeně padne k zemi. ,, Co to děláš?!" Zařve Mike. ,, Ticho Mikeu." Odpovím. Pak začnu mávat rukama a všechno se dává na své místo. I animatronici. Foxyho a Wolfy postavím vedle sebe do Kid's Cove stejně jako položím do rohu Mangle a Jessie. Ostatní dám do Parts&Service. Vincenta nechám ležet na zemi. ,, Mikeu, myslím, že je čas aby ses něco dozvěděl..." začnu.
(340 slov)
ČTEŠ
Wolfy- Návrat
Fanfiction4. díl série Wolfy. Zapomněla jsem na něj. Doufala jsem, že to skončilo. Potlačila jsem nenávist k němu. Ale on na mě nezapomněl...a přichází až k nám, ve všech svých barvách. Proč mi to děláš, bráško?