11

571 77 2
                                    

* Chica*

Spravili jsme s Bonniem dveře. Bylo na něm vidět, že je zoufalý. Uši má svěšené podél hlavy. ,, Klid Bonnie. Toy Chice se nic nestalo. Spravíme ji. Spolu." Řeknu a položím mu loket na rameno. Nemůžu mu tam položit ruce, jelikož žádné nemám. ,, Já vím. Jen mi chybí." Řekne a já ho obejmu. Pak se ozve výkřik a skrze nás proletí Wolfy ve své Shadow podobě. ,, Pardon." Zahuhlá. Má hlavu ve zdi. Vytáhne ji. ,, Chyťte bráchu. Brzo se probere. " řekne a my chytíme Purple guye, každý z jedné strany. Brzo na to se přižene i Freddy, Foxy a Mangle. Freddy chytí Purpla místo mě. ,, Bráško? Vstávej." Řekne Wolfy a klekne si k Purplovi. On omráčeně zvedne hlavu a Wolfy ho do ní praští. On otočí hlavu na stranu a zasměje se. ,, Role se obrátili. Myslel jsem, že se navzájem nemlátíme." Řekne a vyplivne trochu krve. ,, Pravidla se změnila, po tom cos mě zabil Vincente. " řekne. ,, Máma tě měla radši mrcho." Řekne Purple a podívá se na Wolfy. ,, Měla jsem vás ráda stejně Vincente!" Ozve se hlas Marionette. ,, Mami. " pozdraví Vincent s úsměvem. ,, Proč jsi mě a Angel zabil?" Zeptá se Marionette a poklekne k Vincentovi. Za ní se vznáší Snadow Bonnie. ,, Nikdy jsi mi nevěnovala pozornost! Vždycky to byla Angel! Angel, jen ona! Pak ještě Mike a Nico! Já nikdy! Přeci jen, byl jsem ten fialovej!" Zařve Vincent. ,, To já byla taky!" Zařve Wolfy.

(237 slov)

Wolfy- NávratKde žijí příběhy. Začni objevovat