* Mike*
Jdu do pizzerky. Potají, je ještě zavřená. ,, Chceš pomoct?" Ozve se hlas Wolfy, když chci otevřít dveře. ,, Wolfy! Ee... ne v poho." Řeknu. ,, Jak chceš. Co tu děláš?" Zeptá se. ,, Přišel jsme se na vás podívat. Budu tu znova pracovat. Zítra je znovuotevření. " řeknu. ,, Jo to vím. Slyšela jsem jak to říkali. Znova mě a Foxyho postaví na pódium." Řekne a poslední větu šeptem. Pustím dveře. ,, Cože? Ty a Foxy budete na pódiu?" Zeptám se a vykulím oči. ,, Jo. Ještě s Mangle. Já a Foxy jako baviči a Mangle jako atrakce ' poskládej si svého animatronica'. Toy Wolfy už nespustili." Řekne a zazubí se. ,, Proč se ty dveře snažíš otevřít?" Změní téma. ,, Chci se dostat dovnitř." Řeknu. ,, Ty dveře jsou zamčený." Řekne mi a odejde. Doběhnu ji. ,, Navštívil mě bratr." Řeknu. ,, Aha." Odpoví. ,, Bude tu se mnou pracovat. Pracovat tu už dávno, ale odešel a teď nás navštívil. Po tom co Fritz umřel. " řeknu a ona se na mě podívá. Její tmavomodré oči září. ,, Aha. Takže tu budou dva hlídači?" Zeptá se pro ujištění. ,, Jo. Dva hlídači." Řeknu. Ona přikývne. ,, Pojď se pozdravit s ostatními." Řekne. Dojdeme ke Stage a já si všimnu, že jsou tam úplně všichni. ,, Hej! Hej je tady Mike!" Vykřikne Wolfy a všechny hlavy se obrátí k nám. První se vzpamatuje Chica, ta vypískne a obejme mě. ,, Mikey! Kdes byl?" Zeptá se. ,, Ahoj Mikeu!" Pozdraví Bonnie. ,, Čau Mikey!" Řekne Foxy. ,, Mikeu." Pozdraví Freddy. Toyové jen zírají a snaží se mě někam zařadit. ,, Cece, Bonbone, Toy Freddy, Mangle tohle je Mike. Mikeu, ty je určitě znáš." On přikývne. Foxy ke mně přijde a položí mi hák na rameno. ,, Takže ty tu pracuješ?" Zeptá se. ,, Jo." Přikývnu. ,, To je super! Užijem si legraci!" Řekne a pak odejde. ,, Freddy? Freddy co se děje?!" Vyjekne Wolfy najednou, když se Freddy zhroutí. Padne k němu. ,, Freddy?! FREDDY?!" Zařve. Freddy se zhroutí k zemi. ,, Ne, ne... Freddy! Probuď se!" Zařve a praští ho. On se prohne a nadechne. ,, Co to bylo Freddy?!" Zaječí Wolfy naštvaně. ,, Tohle... stává se to často, já...já se omlouvám." Řekne a odejde. ,, To fakt?" Zeptá se Wolfy tiše. ,, No nic, bude svítat na svá místa!" Řekne a a já odejdu. Zítra tady nastoupím...
Kdybych tak věděl, že mi to bude osudovým...
ČTEŠ
Wolfy- Návrat
Fanfiction4. díl série Wolfy. Zapomněla jsem na něj. Doufala jsem, že to skončilo. Potlačila jsem nenávist k němu. Ale on na mě nezapomněl...a přichází až k nám, ve všech svých barvách. Proč mi to děláš, bráško?