9

598 76 12
                                    

* Wolfy*

Proč jsem odlezla ventilací? No, to je jedno. Vylezu v Party room a jdu k Parts&Service. Pokusím se otevřít dveře, ale je zamčeno. ,, Wolfy!" Uslyším křik. ,, Freddy! Otevřete ty dveře!" Zabouchám na dveře. ,, Wolfy! On je tady! Pomož nám dostat se ven!" Křičí Freddy a já poodstoupím ode dveří. Soustředím se na vnitřní sílu a brzo se ucítím lehká. Podívám se na sebe. Jsem černá se svítícíma očima. Proletím dveřmi a objevím se na druhé straně. Okamžitě se vrátím do hmotné podoby a opřu se o zeď. ,, Co se děje?" Zeptám se. ,, Zamčel nás tu Purple Guy!" Řekne Freddy a přistoupí ke mně. ,, Co?!" Zařvu. ,, Zamčel nás tu!" Řekne Freddy. ,, Nemůžu vás odemčít, ale Plushie..." řeknu a z rohu vyleze animatronic. Chytím ho do rukou. ,, Odemčeš nás?" Zeptám se a zvednu Plushieho do vzduchu. ,, Jo. " odpoví a já ho dám k zámku. Strčí do něj drápek a otočí s ním. Ozve se křupnutí. Plushie vytáhne prst, ale bez nehtu. ,, Tak nic. Díky za pomoc Plushie." Řeknu a položím ho na zem. ,, Musím mu sebrat klíčky. Nikam nechoďte!" Řeknu a oni povytáhnou obočí. ,, Víte jak to myslím!" Řeknu a vyletím pryč. Tváří v tvář Purple guyiovi. On v ruce drží páčidlo a usmívá se. ,, Ahoj Angel." Pozdraví. Já se usměju a odpovím. ,, Bráško. "

( 216 slov)

Wolfy- NávratKde žijí příběhy. Začni objevovat