* Wolfy*
Večer se probudím a zavřeštím tak nahlas, že to vzbudí celou pizzerii. ,, Wolfy?! Co se děje?!" Zeptá se levitující Fred. Je na stropě a nemůže dolů. Když mě sem dovezli ti lidi, znevidilnil se a proto neviděli levitujícího medvěda. ,, Já je zabiju! " zařvu naštvaně. Před námi se zjeví Marionette. ,, Ahoj mami." Pozdravím. ,, Tohle je jen menší opatření abyste mi nezabili syna." Řekne Marionette. ,, Který zabil tebe, mě a ostatní..." zamumlám. ,, Foxy je hluchý, Freddy a já nemůžeme chodit, Bonnie oslepl, Mangle nemůže lozit, takže je neschopná pohybu, Fred levituje. No dokonalé. " řekne Chica suše. ,, Věřte mi, je to v pořádku. Hodlám ho zabít sama s pomocí Angel." Řekne Marionette a natáhne ruku. Váhavě ji přijmu. ,, Tvé oči sice mění barvu, ale jen na povrchu, jinak tě to nepoškozuje." Řekne Marionette. Vydá se pryč a já za ní. ,, Wolfy!" Zavolá za mnou Freddy. ,, Buď opatrná." Řekne a já se usměju. ,, To já jsem vždycky Freddy. Ale rozepře mezi sourozenci jsou na denním pořádku. Takže buď klidný." Mrknu na něj a odejdu. Na druhé straně nás čeká SB. ,, Ahoj SpringTrape." Řeknu a zazubím se. ,, Já jsem Shadow Bonnie! Ne SpringTrap ani Spring Bonnie!" Řekne naštvaně a založí ruce. ,, Ano SpringTrape. " řeknu vážně. ,, Tady není čas na zábavu. Chovejte se jako dospělí, ne jako pětileté děti. To platí hlavně pro tebe Angel. Cíl je jednoduchý. Zabít Vincenta." Řekne Marionette a já přikývnu. Proměním se do Shadow podoby a zmizím. Objevím se ve ventilaci, zneviditelním se a pozoruji Mikea a Vincenta.
Usoudím, že z Vincenta se stal pěkný uchýlák. Zmizím a objevím se mimo kameru. ,, Jsou tam oba. Vylákám je pryč a vy je zabijete." Řeknu svůj plán a oni kývnou. Já se zhmotním jako Wolfy a ukážu se ve vchodu. ,, Ahoj Vinnie! Bráško! Pojď se obejmout!" Rozpřáhnu paže jako bych ho chtěla obejmout. On popadne sekeru a rozeběhne se proti mně. K zemi ho, ale někdo srazí. Foxy. ,, Kouzlo už nefunguje. Zabijeme ho." Řeknou a ukážou na Mikea. Očividně mají něco pokaženého. Než si to uvědomím, rozeběhne se Foxy na Mikea. ,, Mikeu?! Utíkej!" Zařvu a on zaleze do ventilace. Objeví se i ostatní a všichni jdou po Mikeovi jakoby tam Vincent nebyl. ,, Máme problém..."
( 364 slov)
ČTEŠ
Wolfy- Návrat
Fanfic4. díl série Wolfy. Zapomněla jsem na něj. Doufala jsem, že to skončilo. Potlačila jsem nenávist k němu. Ale on na mě nezapomněl...a přichází až k nám, ve všech svých barvách. Proč mi to děláš, bráško?